Αυτή είναι η πρώτη ανάρτηση για το 2012 και ξεκινάει με βραβείο από την φίλη την aMaryllis, την ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί έτσι με ενθαρύνει να συνεχίσω να γράφω και να μοιράζομαι μαζί σας την καθημερινότητα μου, τους προβληματισμούς μου και τις δημιουργίες μου:)
Τώρα κι εγώ με τη σειρά μου θα δώσω σε 5 blog-φίλους το βραβείο και το απονέμω σε:
- lena γιατι μου δίνει ιδέες για νόστιμες συνταγές
- Kapa γιατί με ταξιδεύει με τις όμορφες εικόνες της
-fraulitsa γιατί με μύησε στον κόσμο των μπισκότων:)
-north γιατί διαβάζω ενδιαφέροντα άρθρα
και marilise γιατί ΕΤΣΙ(χιχιχ)
Κλείνω βιαστικά την αναρτησή μου γιατί τώρα με περιμένουν πολλάάά πλυντήρια και πολύύύύ συμάζεμα γιατί πριν λίγο γυρίσαμε από το χωριό μου(Διαβατό Ημαθίας), θα επανέλθω με εντυπώσεις, μυρωδιές, εικόνες και περιγραφές από τις ημέρες των γιορτών.
Καλή χρονιά και καλή εβδομάδα να έχουμε!
Τώρα κι εγώ με τη σειρά μου θα δώσω σε 5 blog-φίλους το βραβείο και το απονέμω σε:
- lena γιατι μου δίνει ιδέες για νόστιμες συνταγές
- Kapa γιατί με ταξιδεύει με τις όμορφες εικόνες της
-fraulitsa γιατί με μύησε στον κόσμο των μπισκότων:)
-north γιατί διαβάζω ενδιαφέροντα άρθρα
και marilise γιατί ΕΤΣΙ(χιχιχ)
Κλείνω βιαστικά την αναρτησή μου γιατί τώρα με περιμένουν πολλάάά πλυντήρια και πολύύύύ συμάζεμα γιατί πριν λίγο γυρίσαμε από το χωριό μου(Διαβατό Ημαθίας), θα επανέλθω με εντυπώσεις, μυρωδιές, εικόνες και περιγραφές από τις ημέρες των γιορτών.
Καλή χρονιά και καλή εβδομάδα να έχουμε!

ΩΡΑΙΟ ΠΟΔΑΡΙΚΟ!!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΒΡΕΘΚΑΜΕ!!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήχρυσάνθη μου τι ωραια που μου εκανες εσυ ποδαρικό με το σχολιο σου:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς δεν είδα κανέναν, παρα μόνο τους γονείς μου, τελος γεναρη όμως που θα χω αδεια θα με κερασεις καφε και καροτενια τρουφακια!μην το ξεχασεις...!
Καλή χρονιά σου εύχομαι με χαρές και μόνο χαρές!!!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο! Φιλάκια πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήMarie μου σευχαριστω πολυ!
ΑπάντησηΔιαγραφήποτε δεν σε ξεχνάω γιατι ησουν ο πρωτος μου αναγνωστης..και ακομα απορω πως με εντοπισες, χιχι!
Χρόνια πολλά καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και ευτυχία!!!Φιλάκια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήsophie μου γλυκεια ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου, μακαρι να πιάσει εστω και μια, θα είμαι πολύ χαρουμενη!
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλακια και σε σενα
Αγαπημένη μου Thomi ευχαριστώ για όλα. Για το όμορφο βραβείο, για τι ευχές, για όλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι καλή χρονιά με υγεία κοριτσάκι μου. Σε φιλώ!
γλυκειά μου Thomi νάναι τούτη η χρονιά φωτεινή και γεμάτη χαμόγελα σαν και αυτά που σκορπάς σε όλους εμάς γύρω σου σε ευχαριστώ γιατί έτσιιιιιι !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για το βραβείο που δυστυχώς ακόμη δεν κατάφερα να παραλάβω.καλή χρόνια και πολλά φιλακια.
ΑπάντησηΔιαγραφή