Σαν παιδάκι η μαμά μας άφηνε αρκετές φορές στο σπίτι της γιαγιάς στο χωριό, κι έμενα και την αδερφή μου, έφερνε και η θεία μου τα ξαδερφια μου και γινόταν ένας χαμός..παιχνίδια, πειράγματα, γέλια..
Το σκ που μας πέρασε είχα πάει για καφεδάκι στη γιαγιά Ελένη, αφού είπαμε τα νέα μας, η γιαγιά έπιασε να μαγειρεύει κι εγώ βρήκα την ευκαιρία να σας μεταφέρω λίγες εικόνες και αναμνήσεις από τα όμορφα παιδικά μου χρόνια!
Κάποτε ο κήπος της γιαγιάς ήταν ο καλύτερος του χωριού, είχε πάρα πολλά λουλούδια που τα χάζευαν ακόμα και τα διερχόμενα αυτοκίνητα..σήμερα η εικόνα του κήπου της είναι αρκετά διαφορετική μιας και δεν έχει τα κουράγια να ασχολείται με την κηπουρική, μα τα λουλουδάκια της ανταποδίδουν την αγάπη που τους εχει δείξει όλα αυτά τα χρόνια και ανθίζουν για χάρη της ακόμα και σήμερα!
Πάντα μου άρεσε το κουζινάκι της γιαγιάς μα περισσότερο το μικρό αποθηκάκι που είχε μέσα..εκεί ήταν σαν ένα μικρό σουπερ μάρκετ, ακόμα και σήμερα παίρνει τις προμήθειες της να τα χει μπόλικα, γιατί δεν ξέρεις ποτέ, έρχεται κάποιος άνθρωπος να μην έχεις το κατιτίς σου να τρατάρεις?
Στο αποθηκάκι θα βρείς κομπόστες, σάλτσες ντομάτας, χυμούς, ζυμαρικά και που και που καμμιά κονσέρβα..τι απλά και όμορφα που είναι όλα, χωρίς ίχνος δηθενιάς και ντιζαινιάς η γιαγιά πάντα με την απλοτητά της τα κάνει να φαίνονται όλα πανέμορφα!
 |
| η γιαγιά Ελένη κάνει γιουβαρλάκια |
 |
| ντουλάπι κάτω από τον νιπτήρα με εσωτερική μαγκιά.. |
 |
| να τη η μαγκιά!ενσωματωμένη αλατιέρα στην πόρτα για να διευκολύνει τη νοικοκυρά στο μαγείρεμα.. |
 |
| το καντηλάκι της ανάβει ολημερίς κι οληνυχτίς.. |
 |
| το εικονοστάσι που κάνει την προσευχούλα της |
 |
| συρταράκια επενδυμένα με λουλούδια:) |
 |
| τα πιατάκια του γλυκού περιμένουν κάποιο γλυκό του κουταλιού |
 |
| μα τι όμορφα και ρομαντικά που είναι.. |
 |
| τα φλιτζανάκια στοιβαγμένα υπομονετικά στο συρτάρι, περιμένοντας την ώρα που θα γεμίσουν με ελληνικό καφέ |
 |
| ποπ καρεκλίτσα(δεν μοιάζει με το μαγαζί παστα φλορα?οι θεσσαλονικιές καταλαβαίνουν) |
 |
| τραπεζι κουζίνας, με συρτάρι για τα μαχαιροπήρουνα! |
 |
| η αποθηκούλα με τα καλούδια της |
 |
| παντού υπάρχει μια σακούλα hondos center χαχαχ |
 |
| εξαερισμός στο ντουλάπι των τροφίμων..ήταν πολύ μπροστά οι άνθρωποι τότε.. |
Κάθε δωμάτιο και μια ανάμνηση στο σπίτι της γιαγιάς, ακόμα θυμάμαι που η γιαγιά είχε ξυλόσομπα και κάθε κυριακή ο παππούς ο Γιώργος μας έψηνε λουκανικάκια στη σόμπα..ήταν κάτι μικρά λουκάνικα μέσα σενα διχτάκι..ακόμα έχω τη γεύση τους στο στόμα μου!
Το βράδυ που πέφταμε να κοιμηθούμε, εγώ σαν παιδάκι ξυπνούσα μέσα στη νύχτα και άκουγα τα αυτοκίνητα να περνάνε έξω..και ανησυχούσα για το μπαμπά και τη μαμά μου και τότε έρχοταν η καλή μου η γιαγιά Ελένη και έπαιρνε τον πόνο μου και τους παιδικούς προβληματισμούς μου..ευχαριστώ Γιαγιά μου!
Σειρά έχει το μπάνιο, που δε θα βρεις παρα μια κολωνίτσα(τύπου Μυρτώ), ένα σαμπουάν, ένα σαπούνι και μια τσατσάρα για τα μαλλάκια της, μήπως τελικά έχουμε γεμίσει τη ζωή μας με ψεύτικες ανάγκες, μήπως η γιαγιά ξέρει καλύτερα?
Σίγουρα θα ναι πιο ευτυχισμένη χωρίς κρέμα νυχτός, κρέμα ημέρας, κρέμα αντηλιακή, κρέμα για τα μάτια και πάει λέγοντας..

Τα στρωσίδια της και τα ρούχα της μύριζαν πάντα μαλακτικό πράσινο μήλο, ήταν τόσο καθαρά και μυρωδάτα, τρελαινόμουν να χώνομαι μεσα στη ντουλάπα, να κρύβομαι εκεί στο κρυφτό και να εξερευνώ τα έγκατα της, τότε μου φαινόταν τεράστια αυτή η ντουλάπα, τώρα δεν είναι παρά μια απλή και μικρή ντουλάπα.
Τρελαίνομαι να κοιτάω την διακόσμηση του σπιτιού, ταιριάζει αταίριαστα πράγματα απλά και μόνο επειδή της αρέσει να βλέπει συγκεκριμένα αντικείμενα, έχει μια γωνιά με χριστουγεννιάτικα μα και με πασχαλινά, δεν τα βγάζει ποτέ γιατί όλο και κάποιο εγγόνι της θυμιζούν..μα το καλύτερο απόλα είναι η μεγάλη αδυναμία της στις κούκλες..τις αγαπάει σα να ήταν δεκάχρονο κοριτσάκι...πόσο μου αρέσει αυτό, η γιαγιά πλησιάζει τα ογδόντα(σε 3 χρόνια) και χαίρεται να βλέπει κούκλες ολογυρά της!
 |
| σπανιόλα κούκλα..την έχει από οταν ήμουν μικρό παιδάκι |
 |
| αγαπημένη παλιακιά κουρτίνα,κεντητό μαξιλαράκι και μπαουλοντίβανο |
 |
| κεντημένο φωτιστικό!πάντα μου έκανε εντύπωση |
 |
| αγαπημένη παλαιωμένη ντουλάπα..είναι πραγματικά παλαιωμένη και όχι δήθεν |
 |
| χειροποίητα καδράκια από την μαμά Τζένη, το κοριτσάκι στα αριστερά το αντιπαθούσα μη ρωτάτε το λόγο, απλά φάνταζε τόσο ασυμπάθηστο στα παιδικά μου μάτια |
 |
| αγαπημένο ξεσκονιστήρι για τα παππούτσια ιππόκαμπος!το λατρεύω! |
 |
| απόλα έχει ο μπαξές..περί ορέξεος... |
Στο τραπέζι της γιαγιάς θα βρείς πάντα ένα προσευχητάρι, ένα κομποσκοίνι, καραμέλες, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς..

Την αγαπώ τη γιαγιά μου, μιας και είναι η μόνη που μαπόμεινε, δυστυχώς όλους τους άλλους τους έχω χάσει κι έτσι απολαμβάνω το χρόνο μου μαζί της, μαρέσει να μου δίνει συμβουλές, μαρέσει να μου λέει να είμαι καλό κορίτσι, να μη στεναχωρώ τον άντρα μου, να κάνω φιλανθρωπίες, να μη δίνω δικαιώματα στη δουλειά μου, να ακούω πολλά και λίγα να λέω...τα λέει όπως τα νιώθει, χωρίς πομπώδη λόγο και χωρίς αυστηρότητες..απολαμβάνω την εμπειρία της και τις ιστορίες της.
Στο σαλόνι θα βρεις φωτογραφίες, από τα εγγόνια της, από τους γάμους μας, από τους γάμους των παιδιών της, από τον δικό της γάμο..άραγε πόση χαρα να παίρνει από τις φωτογραφίες, πόσες αναμνήσεις να της ξυπνάνε τα βράδια που κοιμάται μόνη..
 |
| οι εικόνες δεν λείπουν ΠΟΤΕ από το σπιτικό της |
 |
| αγαπημένη μου φωτογραφία, η μαμά μου με τις αδερφές της...η χοντρή η τουλουμπίτσα στη μέση είναι η μαμά Τζένη(χαχχα) |
Θα κλείσω με αυτό που αντικρύζει από το παραθύρι της..
Εύχομαι να κρατάτε για πάντα τις παιδικές σας αναμνήσεις και να τις χρησιμοποιείτε όταν βλέπετε τα σκούρα, αισθάνομαι τόσο τυχερή που μεγάλωσα με τόσο άγαπη, με τόσες όμορφες εικόνες κι αυτό το χρωστάω στους γονείς μου και στην γιαγιάκα μου που πάντα με κάνανε να αισθάνομαι ξεχωριστή..
Γιαγιά ακόμα κι αν είμαι μακριά σου, σε σκέφτομαι και σαγαπώ πολύ και σευχαριστώ για όλα τα όμορφα πράγματα που μου πρόσφερες σαν ήμουνα παιδί..είμαι πολύ τυχερή που έχω έσενα για γιαγιάκα κι ας μη μου έδινες μερέντα (με είχε πείσει μ'ένα μαγικό τρόπο οτι υπάρχουν σκουλίκια στη μερέντα γιατί δεν ήθελε να τρώω πολλά γλυκα!)
Να αγαπάτε τους ηλικιωμένους, να τους λέτε μια καλή κουβέντα, να πηγαίνεται μια βολτίτσα σε ένα γηροκομείο, για μας δεν κοστίζει τίποτα μα γιαυτούς είναι πολύ σημαντικό!
Ευχαριστώ που μακολουθήσατε στο ταξίδι των αναμνήσεων μου και στο σπίτι της γιαγιάς Ελένης!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ..
Αχ τι όμορφα που τα παρουσιάζεις όλα! Εγώ δεν γνώρισα ποτέ γιαγιά, αλλά πολύ θα το ήθελα να είχα έναν τέτοιο άνθρωπο όπως ακριβώς τον περιγράφεις! Καλό μήνα σε σένα και στην γιαγιά σου! (να της το μεταφέρεις το μήνυμα όμως)!
ΑπάντησηΔιαγραφήολγα μου της το χω μεταφερει ήδη και σευχαριστεί πολύ πολυ!λυπαμαι που δε γνωρισες ποτε γιαγιάκα..
Διαγραφήκαλο μήνα και καλημερούδια!
Νιώθω σαν να πέρασα κι εγώ από το σπίτι της γλυκιάς γιαγιάς, ελληνικός καφές, καραμελίτσες, η παλιά ντουλάπα, το καντηλάκι(συντροφιά)!!! Ευτυχισμένη γιαγιά όμως, οι φωτογραφίες που κοσμούν το σπιτάκι της τα λένε όλα!!! Φιλιά σε σένα και στη γιαγιάκα! Καλό βράδυ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήχαίρομαι που έστω και μαυτον τον τρόπο κατάφερα να σε ταξιδέψω στο σπιτάκι τς γιαγιάς..η γιαγια ανταποδίδει τα φιλάκια.καλο μήνα
ΔιαγραφήΜε συγκίνησε απίστευτα το ποστ σου, όμορφες εικόνες, όμορφα λόγια! Να είσαι πάντα καλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήchristina μου να σαι καλαι εσυ με συκινησες με το σχολιο σου,καλημερουδια και καλο μηνα!
ΔιαγραφήΘώμη μου, οι περισσότερες Ελληνίδες γιαγιάδες έτσι είναι, είτε ζουν στο χωρίο είτε στην πόλη. Νοικοκυρές, φιλόξενες, λατρεμένες απο παιδιά και εγγόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν έκανε ο γιος μου ανάρτηση που είναι περίπου στην ηλικία σου, για την γιαγιά μας, θα έγραφε ακριβώς τα ίδια.
Η δικιά μας είναι 90 κλεισμένα, και φτιάχνει ακόμα πίττες.
σε φιλώ
ευχομαι να τα εκατοστησει η γιαγια σας!τι ομορφο αυτο που λες...
Διαγραφήτο σπιτι της γιαγιας σαν το κυνηγι του χαμενου θησαυρου!!!!!!!μου εκαναν εντυπωση οι κουκλες γιατι και οι δικες μου αλλα και γιαγιαδες φιλων ειχαν κουκλες που προσεχαν πολυ!!μαλλον σαν παιδακια ,στα τοτε φτωχα τους χρονια,δεν θα ειχαν πολλες εως καμια να παιξουν και οταν απεκτησαν τις φύλαγαν σαν κειμήλια!!!!!το τσαντακι της μαμας Τζενης στη φωτο ,τελειο!!!!!!!!καλημερα....
ΑπάντησηΔιαγραφήνασια συμφωνω μαυτο που λες..προφανως δεν θα παιξαν ποτέ ως κοριτσακια με κουκλες και απο τοτε τους εμεινε και τις αγαπανε σαν παιδια!
Διαγραφήπεθαινω για την παρατηρητικοτητα σου κοπελια,ακου εκει ειδες το τσαντακι!!!!κι εμενα μου κανει εντυπωση οταν βλεπω αυτη την φωτο..αραγε που να ναι?χαχαχα
Αχ μωρέ γιαγιάκα...Να είναι καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πηγαίνετε συχνά να σας βλέπει και να χαίρεται.Αυτή η μοναξιά τους,όταν δεν έχουν κοντά τους αγαπημένους τους...
Με συγκίνησες πρωί πρωί αλλά χαίρομαι πολύ που σε διάβασα,με ταξίδεψες κι εμένα εκεί στο σπιτάκι της,σα να πίναμε μαζί τον ελληνικό μας καφέ.Σ'ευχαριστώ Θώμη μου!
Καλό μήνα να έχεις και να περνάς καλά.
λαμπρινη μου γλυκεια, σευχαριστω πολυ για τα ομορφα σου λογια..αυτη την ωρα σίγουρα η γιαγια θα πίνει καφεδακι ελληνικό με τις φιλενάδες της..μα κι εμεις νοητα μαζι της!σε φιλω καλο μηνα και καλημερα!
ΔιαγραφήΜε συγκίνησες... Τί υπέροχη ανάρτηση, τι υπέροχη γιαγιά... Να την χαίρεσαι... Εγώ την δική μου δεν την γνώρισα, αλλά έχω ακούσει τόσες ιστορίες από την μητέρα μου, που την λατρεύω... Πού και πού της μιλάω κιόλας, γιατί τώρα μένουμε στο σπίτι της και περπατάμε εκεί που περπατούσε εκείνη και πηγαίνουμε στα χωράφια που έριξε τον ιδρώτα της πρώτη... Να είσαι καλά, γλυκιά μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήpurpleleath..μπραβο στη μανουλα σου που σου κρατησε ζωντανη την αναμνηση της γιαγιας κι ας μην την γνωρισες ποτε..πολλες φορες μεσα απο τις αφηγησεις πλαθουμε απιστευτες εικονες, θα πρεπει κι εσυ να αισθανεσαι υπερηφανη για τη γιαγιακα σου και πολυ τυχερη που ζεις στο σπιτακι που έζησε κι αυτη!πολλα φιλακια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ..αυτές οι γιαγιούλες,,με τις ιστορίες τους,τα μυρωδάτα φαγητά τους,την αίγλη τους..Δυστηχώς μεγάλωσα χωρίς γιαγιάδες,αλλά πόσο μου λείπουν οι στιγμές τους,τώρα που μεγάλωσα και κατανοώ την έλλειψη τους..
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλάκια Θώμη μου..
mystickland κι εγω τωρα που μεγαλωσα αρχισα να εκτιμω καποια πραγματα..και να απολαμβανω την παρεουλα της γιαγιας!
Διαγραφήπολλα φιλακια γλυκουλα μου, να σαι καλα
Σκέτη γλύκα η ανάρτησή σου! Να τη χαίρεσαι τη γιαγιά σου. Τα παρτεράκια της τα ζήλεψα!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω ευγενια μου!τη χαιρομαι τη γιαγιουλα μου..αμα ζήλεψες τα παρτερακια της τωρα φανταζομαι τι θα εκανες πριν καποια χρονια που ηταν ολανθιστα!
Διαγραφήπολλα φιλακια
Να 'ξερες πόσο συγκινήθηκα με την ανάρτησή σου!!!! Μου θύμισες τη δική μου τη γιαγιάκα το αγαπημένο μου καταφύγιο. Τις πιο όμορφες αναμνήσεις από την παιδική μου ηλικία, μου τις είχε χαρίσει η γιαγιά μου, με την αγάπη της και τη σοφία της. Περνούσα τα καλοκαίρια μου κολλημένη στη φούστα της, στη μυρωδιά της, ακόμα και στον τρύγο με έπαιρνε.... να είσαι καλά, να την αγαπάς και να της το δείχνεις όπως τώρα, πολλά φιλιά
ΑπάντησηΔιαγραφήαννετα μου μου κι εγω συγκινουμαι οταν σκεφτομαι ολα οσα περασα στο σπιτι της γιαγιας μου, ο θεος να την εχει καλα κι αυτην και ολες τις γιαγιαδες του κοσμου!
ΔιαγραφήΑπίστευτα συγκινητική η ανάρτηση σου!Μου θύμισες τη δική μου γιαγιά και τον παππού μου,το σπιτάκι τους που με τα δικά μου μάτια ήταν ονειρικό, την αγάπη που μας πρόσφεραν απλόχερα και πόσο όμορφα περνούσαμε κοντά τους.Εύχομαι να είναι πάντα καλά η γιαγιά σου και καλό μήνα και στις δυο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστουμε σπυριδουλα μου!
Διαγραφήειναι ομορφο να εχουμε μνημες απο τους παπουδες μας και απο το σπιτικο τους..
πολλα φιλια και ωρα τους καλη εκει που ειναι
Υπέροχες εικόνες Θώμη μου!!!!τι μας θύμισες!!!!έχω κι εγώ τόσες όμορφες αναμνήσεις από τη γιαγιά μου!!!!αγαπημένες γιαγιούλες ο Θεός να τις έχει καλά!!!!!καλό μήνα φιλιά!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεσποινακι γεια στο στομα σου, ετσι οπως τα γραφεις ειναι, οι γιαγιαδες μας προικίζουν με όμορφες εικόνες και αναμνήσεις.φιλακια
ΔιαγραφήΠωπω! Πόσες θύμησες από αγαπημένα πρόσωπα! Πόσες είκόνες από αγαπημένες γωνιές! Από αγαπημένα αντικείμενα! Μα αυτά είναι που μάς κρατούν δυνατούς, γεμάτοι γλυκές αναμνήσεις! Καλό μήνα! Φιλιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήpepi μου αυτα μας κρατουν ζωντανους και δυνατους να αντεξουμε ακομα και τις μεγαλυτερες δυσκολιες..φιλια πολλα!
ΔιαγραφήΚαλό μήνα thomi μου!! Σκέτη γλύκα η γιαγιάκα σου!! Οι περιγραφές σου μου θύμισαν τη δική μου τη γιαγιά (που δυστυχώς δε ζει πια) και το σπίτι στο χωριό... Είναι τόσο όμορφες όλες αυτές οι αναμνήσεις!! Εύχομαι να είναι γερή και υγιής για πολλά-πολλά χρόνια!! Φιλάκια :)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλο μηνα ειρηνακι μου!ωρα καλη στη ψυχουλα της γιαγιακας σου..
Διαγραφήευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, πολλα φιλια
Τι γλυκιά γιαγιά μου θυμίζει τη δική μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι υπέροχη ανάρτηση... :)
Συγκινήθηκα...
Να'σαι καλά!
λιακαδα μου σευχαριστω πολυ!
Διαγραφήχαιρομαι που σου θυμισα τη γιαγιουλα σου..ειμαστε τυχερες που μεγαλωσαμε με τοσο καλες γιαγιαδες!
φιλια πολλα
Αχ βρε Θωμάκι μου τι όμορφα και φροντισμένα που είναι όλα! Φαίνεται η γλυκιά γιαγιάκα σου ότι είναι νοικοκυρά. Όλα στη θέση τους, σε τάξη, καθαρά και φροντισμένα! Κι ο κήπος... δεν μου κάνει εντύπωση που τον χαζεύουν όλοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ωραία χρόνια αυτά δίπλα στη γιαγιάκα, κι εγώ τα νοσταλγώ... Δυστυχώς τους έχασα όλους πια.
Μα οι υπέροχες αναμνήσεις δε χάνονται!!
Φιλιά κοριτσάκι μου και καλό ΣΚ
λιτσακι μου σε καταλαβαινω, γιατι μεσα απο τις αναρτησεις σου ξερω ποσο αγαπη ειχες τη γιαγιουλα σου!
Διαγραφήεχεις ομως τοσες ομορφες αναμνησεις να θυμασαι και να χαμογελας..
φιλια πολλα γλυκουλα μου
Χαίρομαι που γνωρίζω! Είδα ένα σχόλιό σου στην KaPa και μου τρέβηξε την προσοχή και σε βρήκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι όμορφη ανάρτηση! Γεμάτη με αναμνήσεις κάποιες από τις οποίες μοιάζουν και με τις δικές μου. Εκείνη η κούκλα σπανιόλα...τα πιατάκια του γλυκού του κουταλιού, τα έπιπλα της κρεβατοκάμαρας.Μου αθύμησαν την δικιά μου την γιαγιά. Θα τα λέμε
kathy by anthomeli
κι εγω χαιρομαι που ηρθες στο blogοσπιτακι μου!
Διαγραφήειδες σχεδον ολα τα σπιτακια ειχαν και απο μια σπανιολα χαχαχ
πολλα φιλια:)
geia sou ksaderfoula me ta oraia sou keimenakia!arese se olh thn parea blepw auth sou h anartisi,fantasou poso mou exei aresei emena kai poso me exei sigkinisi!exoume perasei ametrita sabbatokiriakia se auto to spiti oloi mazi kai oso siabaza to keimeno pernousane apo mprosta mou ola san tainia!mia pou thimithikes auto me thn merenta pou mas elege h giagia thimithika kai kai ton pappou pou ebgaze ksafnika thn mpriza ths tv kai mas elege oti kopike to reuma gia na pesoume na koimithoume!na eisai kala re ksaderfh!
ΑπάντησηΔιαγραφήαρε ξα ωραιες εποχες ε..αξεχαστες..
Διαγραφήτυχεροι που τα ζησαμε κι εχουμε να θυμομαστε!
Την αγαπημένη μου γιαγιά την ελεγαν και εμένα Ελένη. Ευτυχώς που τον παππούμου τον ελεγαν Πολυχρόνη, γιατί θα αρχιζα να ανησυχώ με τις συμπτώσεις. Θώμη μου καλό μήνα και σου εύχομαι υγεία και ευτυχία!! Φιλάκια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμανια μου δεν το πιστευω και συ γιαγια ελενη και σκυλο εκτωρα!
Διαγραφήαπιστευτες συμπτωσεις ε?
φιλια πολλα καλη βδομαδα!
ξέρω γιατί δεν συμπαθείς το κοριτσάκι του κάδρου.όταν ήμασταν μικρές,μας θύμιζε την Ελίζα,το κακό κορίτσι απο την candy candy.Γι αυτό δεν το συμπαθουσαμε.Κυρίως μοιάζανε στη μύτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@koke334:
Ξα,μπράβο που θυμήθηκες τον παπού και την διακοπή του ρεύματος.Σα να το ζώ!
λενα ναι εχεις δικιο την ελιζα μας θυμιζε!
Διαγραφήεξακολουθω να την αντιπαθω..χεχεχε
επισης ο παπους μας ελεγε το ηρωικο:
ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΛΑΛΗΣΕΙ ΤΗΣ ΓΑΙΔΑΡΑΣ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΘΑ ΦΙΛΗΣΕΙ!
αξεχαστη ατακα..
Ευλογημενη Μανα..για μενα οποιος δεν μεγαγωσε με γιαγια η παππου..ειναι ορφανος..υπεροχα ολα..νομιζα οτι ειμουν καπου εκει κοντα..να σε καλα κοριτσι..ο Θεος να την δινει την υγεια της..ομορφη βδομαδα..φιλια πολλα
ΑπάντησηΔιαγραφήμαρια μου κι εγω το πιστευω, οτι αν μεγαλωσεις χωρις γιαγια ή παππου δεν μπορεις να καταλαβεις πολλα πραγματα..
Διαγραφήθα της μεταφερω την ομορφη ευχη σου, πολλες ευχες για καλη βδομαδα!
Πολύ όμορφη ανάρτηση thomi!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύγε!
Έχω μεγαλώσει χωρίς την παρουσία γιαγιάς στο σπίτι,και θεωρώ ότι αυτό καθόρισε και τον χαρακτήρα μου(προς το χειρότερο βεβαίως,βεβαίως,Χα,Χα!)
xristin μου, χαιρομαι που σαρεσε η αναρτηση με την γιαγιουλα μου!
Διαγραφήσιγουρα παιζει καθοριστικο ρολο η φιγουρα του παπου και της γιαγιας στην ανατροφη μας, αλλα αν κρίνω απο το blog σου εισαι απιστευτος χαρακτηρας(προς το καλυτερο χαχα)
Αχ γλυκιά μου μικρή Θωμούλα...τι υπέροχη ανάρτηση.Τι γλυκά ματάκια έχει η γιαγιούλα μέσα σε ένα σπίτι τακτοποιημένο και πεντακάθαρο που γεμίζει με αναμνήσεις....Με συγκίνησες πολύ...όχι μόνο για όλα αυτά που έδειξες στις εικόνες κα έχουν κάτι από τις γιαγιάδες όλων μας, αλλά για τον τρόπο τον τρυφερό που μιλάς για τη γιαγιούλα σου και τις στιγμές που θυμάσαι τα βράδυα που δεν κοιμόσουνα από φόβο και εκείνη ήταν κοντά σου....Τα λουλουδάκια της , τα όμορφα πραγματάκια της, η Μυρτώ κι οι μυρωδιά από το διχτάκι με τα λουκάνικα....Αχ βρε Θωμάκι...να είσαι καλά και σε ευχαριστώ...η γιαγιά μια γλύκα!! Να τη χαίρεσαι όσο πιο πολύ μπορείς και να ακούς τις ιστορίες της...φιλιά και μια σφιχτή αγκαλιά....κι εύχομαι κι εγώ αυτό που ευχήθηκες κι εσύ στην ανάρτηση μου Τα παιδιά...σύντομα να γίνεις μανουλα κι ο Εκτωράκος να κάνει τρελή παρέα με τα νινιά σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήγλυκεια μου κατερινα κι εσυ με συγκινησες με τα ομορφα σου λογια..λογια βγαλμενα απο την ψυχή σου την παιδική, την γεμάτη αγάπη..
ΑπάντησηΔιαγραφήσευχαριστω για τις ομορφες ευχες σου..σε φιλω
Θώμη μου η γραφή σου είναι πολυ συγκινητική ! Με ταξίδεψες στο χωριό μου και στο παλιό σπίτι της γιαγιάς μου !Εχεις τα συγχαρητήρια μας και την αγάπη μας ! Ανυπομονούμε να έρθει το καλοκαιράκι και να βρεθούμε όλοι μαζί στην Τορώνη με τα ΜΟΧΙΤΟ μας και τον δυόσμο απ' την υπέροχη αυλή της κυρίας Ευγενίας (μαμάς Τζένης).Φιλιά πολλά και στους δυο σας Θέμης-Μελίνα
ΑπάντησηΔιαγραφήκι εμεις ανυπομονουμε να ρθουμε στην Τορωνη και να πινουμε δροσερα μοχιτος:)
Διαγραφήπολλα φιλακια χαρηκα τοσο που σας αρεσε η αναρτηση.
να ειστε καλα φιλαρακια!
wonderful entry.
ΑπάντησηΔιαγραφήdaily athens photo
thank u so much!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ, βρε κοριτσάκι...πόσο με συγκίνησες...να 'ξερες...
ΑπάντησηΔιαγραφή