όπου εσύ κι εγώ..

όπου εσύ κι εγώ..

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

17/5/2008-17/5/2012

   Σαν σήμερα πριν από 4 χρόνια ο μπαμπάς μου με συνόδεψε στην εκκλησία και εμπιστεύτηκε την ευτυχία μου στο Γιώργο..
  Ναι σωστά μαντέψατε έχω την επετειό μου σήμερα και είμαι πολύ ευτυχισμένη..

 Όταν πρωτοσυνάντησα το Γιώργο ήξερα οτί είναι αυτός ο ένας και μοναδικός που θα μοιραστώ τη ζωή μου μαζί του..

και δεν έπεσα έξω..κάθε μέρα μαζί του είναι ξεχωριστή, γεμάτη αγάπη και χαμόγελα
μου έμαθε τι θα πει υπομονή, καλοσύνη και ευγένεια
μα πάνω απόλα μου έμαθε τι θα πει αγάπη...




Χρόνια πολλά μας εύχομαι φεγγαρολουσμένο μου αγόρι...Σευχαριστώ για όλα!



43 σχόλια:

  1. Να ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι,χαρούμενοι ώς τα βαθιά σας γεράματα μαζύ.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρακι μου σευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, μακαρι να πιασουν!
      πολλα φιλια

      Διαγραφή
  2. Να ζήσετε μαζί ευτυχισμένοι άλλα 104 χρόνια!!! Και να σας φέρει η ζωή ό,τι ποθείτε!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκο κοριτσακι τι ωραια ευχη, 104 χρονια ευτυχισμενου γαμου χαχαα γινεται?
      σε φιλω γλυκα

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σας πολλά να ζήσετε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι μέχρι τα γεράματα, να είστε πάντα καλά σας εύχομαι ότι καλύτερο!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρυσοχερικο κοριτσι, τι πιο ομορφο να γερνας μαυτον που αγαπας..ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  4. Να τα εκατοστήσετε φιλενάδα!!! Να'στε πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποδαρικο μου αφου μου ευχηθηκες εσυ που μου φερνεις γουρι, τοτε σιγουρα θα πιασει και η ευχη σου!πολλα φιλακια!

      Διαγραφή
  5. "Να σκάσεις εΣύ Αντωνάκη μου!!"Πολύ γέλιο!!!!!!!!!!!!!!
    Τι θες να πεις Θωμαή μου??????χαχαχαχαχα. Α ρε Γιώργο!!Κατάλαβα!!χαχαχαχαχαχαχα
    Να ζήσετε κοριτσάκι μου,να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λαμπρινη μου ειναι η αγαπημενη μας ταινια και παντα οταν τη βλεπουμε γελαμε πολυ..τρομερες ατακες που μας συντροφευουν ως και σημερα!
      το καπελακι μου και δρομο χεχεχε
      ευχαριστω πολυ για τις ευχες

      Διαγραφή
  6. κοριτσι..να Ζησετε..Παντα Μαζι..Παντα Χαρες..οτι καλυτερο καρδια μου..μμμμμμμμμμμ..θελω να σου κανω ενα δωρακι..στειλε μου mail..marialeuk@yahoo.gr..ομορφο βραδυ..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σευχαριστω μαρακι μου καλοψυχο, ήδη σου στειλα email και η αγωνια κορυφωνεται..φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  7. Να ζήσετε πάντοτε ευτυχισμένοι!!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ και στα δικα σας οι ελευθερες (χαχα ετσι δε λενε στους γαμους?)

      Διαγραφή
  8. Να είστε πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι όπως τις πρώτες μέρες που γνωριστήκατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολγα μου αυτο ειναι το μυστικο..να μη ξεχνας τη μαγεια των πρωτων ημερων και να μην αφηνεις το χρονο να σε φθειρει..φιλακια

      Διαγραφή
  9. Αντε και κανένα μωράκι. να είστε πάντα αγαπημένοι.Τις ευχές μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακουσα μωρακι?????
      εφτασεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε:)
      πολλα φιλια κι ευχαριστω για τις ευχες, μακαρι να πιασουν!

      Διαγραφή
  10. ειστε πολυ ταιριαστο ζευγαρι!!!!!να τα εκατοστησετε ,με αγαπη και υγεια!!!!!!!!!!καλα,τι μυλος, πιπεριου;ειναι αυτος στην 3 φωτο;;
    δεν εχω ξαναδει τετοιον σε τραπεζι εστιατοριου!!!!!!!!!
    τα παιδακια σας ,αν παρουν απο τους παππουδες -γιαγιαδες, θα εχουν ομορφα ονοματα!!!!!!!και αν μοιασουν σε σας θα ειναι πανεμορφα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νασια μου ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια!οσο για το μυλο, εχεις δικαιο ειναι τεραστιος...ειμαστε στο γαμηλιο ταξιδι μας σενα εστιατοριο στη μαγιορκα...εκει το συνηθιζουν!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια σας πολλά γλυκιά μου Θώμη! Να είστε πάντα μαζί, πάντα γεροί, πάντα ευτυχισμένοι! Φιλιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλεναδα ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου!πολλα φιλια σε σενα στο παοκι και στο νινι!

      Διαγραφή
  12. Να στε για πάντα μαζί! Ευτυχισμένοι, αγαπημένοι!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσακι αντευχομαι..κι εσυ οτι επιθυμεις για τον αντρουλη σου και τα παιδακια σου!εισαι ανθρωπος με πολλες ευαισθησιες και αρετες.φιλακια

      Διαγραφή
  13. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ,σνα την πρώτη μέρα της γνωριμίας σας!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να είστε πάντα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!!! Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε dizzy button:)
      χρονια πολλα και σε σενα και οτι επιθυμεις, φιλακια

      Διαγραφή
  15. Πάντα ευτυχισμένοι και πάντα μαζί σε χαρά και λύπη πάντα μαζί πάντα στεριωμένοι.Να ζήσετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρυσοσκονη, αυτο ξαναπες το, παντου μαζι στη χαρα και στη λυπη, η λυπη σε ενωνει και σε δενει περισσοτερο!
      ευχαριστουμε πολυ για τις ευχες σου

      Διαγραφή
  16. Χρόνια σας πολλά και ευτυχισμένα!!! Να είστε πάντα καλά και να χαίρεστε την αγάπη σας!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωβουλα μου τι ωραια ευχη...να χαιρεστε την αγαπη σας!
      ευχαριστω πολυ,φιλακια και σε σενα:)

      Διαγραφή
  17. Θώμη μου γλυκειά,σας εύχομαι η ζωή σας νάναι γεμάτη χαρές και ευτυχία !! Είστε ένα πολύ όμορφο ζευγάρι!Να ζήσετε !!!!Φιλάκια γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου, παντα με τον καλο το λόγο!σευχαριστω ολοψυχα κι εσυ να χαιρεσαι παιδια και εγγονακι:)

      Διαγραφή
  18. Να ζήσετε! Μα πόσο ωραία! Φτου φτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε ως εδω ηρθαν τα σαλια χεχεχε(χιουμορακι πρωινιατικο)
      βιβικα ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια, κοκκινιζω:)
      πολλα πολλα φιλια

      Διαγραφή
  19. Αχ κοριτσάκι μου να ζήσετε να είστε πάντα πάντα πάντα ευτυχισμένοι!!!! Τι τέλειες φωτογραφίες, τι χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι που φαίνεστε κι οι δύο!!! Και θωμάκι....τι όμορφη που είσαι....Καλά το βιντεάκι με την παντόφλα...τι να πω!!! Να ζήσετε κυρία Κουκουβίκου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατερινιω μου αντευχομαι τις ομορφες ευχες σου και τα ομορφα σου λογια..ειμαστε ο αντωνακης και η ελενιτσα:)
      ευχαριστουμε πολυ, οριστε να σας τραταρω ενα φοντανακι!

      Διαγραφή
  20. Χαρούμενη επέτειο γλυκιά Θωμαή!
    Πάντα γελαστοί, υγιείς και ευτυχισμένοι!

    Σε φιλώ κορίτσι όμορφο!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θωμαύα,τα καλύτερα σας εύχομαι!Σαν τώρα το θυμάμαι το γάμο σας.Περάσαμε πολύ ωραία!!!

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ thomi ΜΟΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ !!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι όμορφη ανάρτηση!!Να ζήσετε και να είστε πάντα αγαπημένοι!! Να έχετε μια όμορφη ζωή!!!!Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου στο blog μου, υπέροχο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Thomi μου και καλώς σε βρήκα!!!
    Πόσο χαίρομαι να βλέπω ζευγάρια αγαπημένα και ερωτευμένα.
    Εύχομαι να είστε πάντα έτσι. Είμαστε τυχερές και οι δύο που πέσαμε σε καλά χέρια. :))))
    Φιλιά και καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα σχολιά σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...