Σαν σήμερα πριν από 4 χρόνια ο μπαμπάς μου με συνόδεψε στην εκκλησία και εμπιστεύτηκε την ευτυχία μου στο Γιώργο..
Ναι σωστά μαντέψατε έχω την επετειό μου σήμερα και είμαι πολύ ευτυχισμένη..
Όταν πρωτοσυνάντησα το Γιώργο ήξερα οτί είναι αυτός ο ένας και μοναδικός που θα μοιραστώ τη ζωή μου μαζί του..
και δεν έπεσα έξω..κάθε μέρα μαζί του είναι ξεχωριστή, γεμάτη αγάπη και χαμόγελα
μου έμαθε τι θα πει υπομονή, καλοσύνη και ευγένεια
μα πάνω απόλα μου έμαθε τι θα πει αγάπη...
Χρόνια πολλά μας εύχομαι φεγγαρολουσμένο μου αγόρι...Σευχαριστώ για όλα!
Ναι σωστά μαντέψατε έχω την επετειό μου σήμερα και είμαι πολύ ευτυχισμένη..
μου έμαθε τι θα πει υπομονή, καλοσύνη και ευγένεια
μα πάνω απόλα μου έμαθε τι θα πει αγάπη...
Χρόνια πολλά μας εύχομαι φεγγαρολουσμένο μου αγόρι...Σευχαριστώ για όλα!
Να ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι,χαρούμενοι ώς τα βαθιά σας γεράματα μαζύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήσε φιλώ
μαρακι μου σευχαριστω πολυ για τις ευχες σου, μακαρι να πιασουν!
Διαγραφήπολλα φιλια
Να ζήσετε μαζί ευτυχισμένοι άλλα 104 χρόνια!!! Και να σας φέρει η ζωή ό,τι ποθείτε!!! Callie by Anthomeli
ΑπάντησηΔιαγραφήγλυκο κοριτσακι τι ωραια ευχη, 104 χρονια ευτυχισμενου γαμου χαχαα γινεται?
Διαγραφήσε φιλω γλυκα
Χρόνια σας πολλά να ζήσετε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι μέχρι τα γεράματα, να είστε πάντα καλά σας εύχομαι ότι καλύτερο!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά!!!
χρυσοχερικο κοριτσι, τι πιο ομορφο να γερνας μαυτον που αγαπας..ευχαριστω πολυ!
ΔιαγραφήΝα τα εκατοστήσετε φιλενάδα!!! Να'στε πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι!!! Πολλά φιλάκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήποδαρικο μου αφου μου ευχηθηκες εσυ που μου φερνεις γουρι, τοτε σιγουρα θα πιασει και η ευχη σου!πολλα φιλακια!
Διαγραφή"Να σκάσεις εΣύ Αντωνάκη μου!!"Πολύ γέλιο!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θες να πεις Θωμαή μου??????χαχαχαχαχα. Α ρε Γιώργο!!Κατάλαβα!!χαχαχαχαχαχαχα
Να ζήσετε κοριτσάκι μου,να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!!!Σε φιλώ!
λαμπρινη μου ειναι η αγαπημενη μας ταινια και παντα οταν τη βλεπουμε γελαμε πολυ..τρομερες ατακες που μας συντροφευουν ως και σημερα!
Διαγραφήτο καπελακι μου και δρομο χεχεχε
ευχαριστω πολυ για τις ευχες
κοριτσι..να Ζησετε..Παντα Μαζι..Παντα Χαρες..οτι καλυτερο καρδια μου..μμμμμμμμμμμ..θελω να σου κανω ενα δωρακι..στειλε μου mail..marialeuk@yahoo.gr..ομορφο βραδυ..σε φιλω
ΑπάντησηΔιαγραφήσευχαριστω μαρακι μου καλοψυχο, ήδη σου στειλα email και η αγωνια κορυφωνεται..φιλια πολλα!
ΔιαγραφήΝα ζήσετε πάντοτε ευτυχισμένοι!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά.
ευχαριστω πολυ και στα δικα σας οι ελευθερες (χαχα ετσι δε λενε στους γαμους?)
ΔιαγραφήΝα είστε πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι όπως τις πρώτες μέρες που γνωριστήκατε!
ΑπάντησηΔιαγραφήολγα μου αυτο ειναι το μυστικο..να μη ξεχνας τη μαγεια των πρωτων ημερων και να μην αφηνεις το χρονο να σε φθειρει..φιλακια
ΔιαγραφήΑντε και κανένα μωράκι. να είστε πάντα αγαπημένοι.Τις ευχές μου
ΑπάντησηΔιαγραφήακουσα μωρακι?????
Διαγραφήεφτασεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε:)
πολλα φιλια κι ευχαριστω για τις ευχες, μακαρι να πιασουν!
ειστε πολυ ταιριαστο ζευγαρι!!!!!να τα εκατοστησετε ,με αγαπη και υγεια!!!!!!!!!!καλα,τι μυλος, πιπεριου;ειναι αυτος στην 3 φωτο;;
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν εχω ξαναδει τετοιον σε τραπεζι εστιατοριου!!!!!!!!!
τα παιδακια σας ,αν παρουν απο τους παππουδες -γιαγιαδες, θα εχουν ομορφα ονοματα!!!!!!!και αν μοιασουν σε σας θα ειναι πανεμορφα!!!!!!!!!
νασια μου ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια!οσο για το μυλο, εχεις δικαιο ειναι τεραστιος...ειμαστε στο γαμηλιο ταξιδι μας σενα εστιατοριο στη μαγιορκα...εκει το συνηθιζουν!
ΔιαγραφήΧρόνια σας πολλά γλυκιά μου Θώμη! Να είστε πάντα μαζί, πάντα γεροί, πάντα ευτυχισμένοι! Φιλιά σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλεναδα ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου!πολλα φιλια σε σενα στο παοκι και στο νινι!
ΔιαγραφήΝα στε για πάντα μαζί! Ευτυχισμένοι, αγαπημένοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήkathy by anthomeli
κοριτσακι αντευχομαι..κι εσυ οτι επιθυμεις για τον αντρουλη σου και τα παιδακια σου!εισαι ανθρωπος με πολλες ευαισθησιες και αρετες.φιλακια
ΔιαγραφήΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ,σνα την πρώτη μέρα της γνωριμίας σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια πολλά
χαρά μου σευχαριστω πολυ πολυ..σε φιλω!
ΔιαγραφήΝα είστε πάντα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!!! Χρόνια Πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστουμε dizzy button:)
Διαγραφήχρονια πολλα και σε σενα και οτι επιθυμεις, φιλακια
Πάντα ευτυχισμένοι και πάντα μαζί σε χαρά και λύπη πάντα μαζί πάντα στεριωμένοι.Να ζήσετε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήχρυσοσκονη, αυτο ξαναπες το, παντου μαζι στη χαρα και στη λυπη, η λυπη σε ενωνει και σε δενει περισσοτερο!
Διαγραφήευχαριστουμε πολυ για τις ευχες σου
Χρόνια σας πολλά και ευτυχισμένα!!! Να είστε πάντα καλά και να χαίρεστε την αγάπη σας!!! Φιλάκια
ΑπάντησηΔιαγραφήμωβουλα μου τι ωραια ευχη...να χαιρεστε την αγαπη σας!
Διαγραφήευχαριστω πολυ,φιλακια και σε σενα:)
Θώμη μου γλυκειά,σας εύχομαι η ζωή σας νάναι γεμάτη χαρές και ευτυχία !! Είστε ένα πολύ όμορφο ζευγάρι!Να ζήσετε !!!!Φιλάκια γλυκά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρυσάνθη μου, παντα με τον καλο το λόγο!σευχαριστω ολοψυχα κι εσυ να χαιρεσαι παιδια και εγγονακι:)
ΔιαγραφήΝα ζήσετε! Μα πόσο ωραία! Φτου φτου!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλε ως εδω ηρθαν τα σαλια χεχεχε(χιουμορακι πρωινιατικο)
Διαγραφήβιβικα ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια, κοκκινιζω:)
πολλα πολλα φιλια
Αχ κοριτσάκι μου να ζήσετε να είστε πάντα πάντα πάντα ευτυχισμένοι!!!! Τι τέλειες φωτογραφίες, τι χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι που φαίνεστε κι οι δύο!!! Και θωμάκι....τι όμορφη που είσαι....Καλά το βιντεάκι με την παντόφλα...τι να πω!!! Να ζήσετε κυρία Κουκουβίκου!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκατερινιω μου αντευχομαι τις ομορφες ευχες σου και τα ομορφα σου λογια..ειμαστε ο αντωνακης και η ελενιτσα:)
Διαγραφήευχαριστουμε πολυ, οριστε να σας τραταρω ενα φοντανακι!
Χαρούμενη επέτειο γλυκιά Θωμαή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα γελαστοί, υγιείς και ευτυχισμένοι!
Σε φιλώ κορίτσι όμορφο!
Ζ.
Θωμαύα,τα καλύτερα σας εύχομαι!Σαν τώρα το θυμάμαι το γάμο σας.Περάσαμε πολύ ωραία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια!!!
ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ thomi ΜΟΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ !!!ΦΙΛΙΑ!!!
Τι όμορφη ανάρτηση!!Να ζήσετε και να είστε πάντα αγαπημένοι!! Να έχετε μια όμορφη ζωή!!!!Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου στο blog μου, υπέροχο!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Thomi μου και καλώς σε βρήκα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο χαίρομαι να βλέπω ζευγάρια αγαπημένα και ερωτευμένα.
Εύχομαι να είστε πάντα έτσι. Είμαστε τυχερές και οι δύο που πέσαμε σε καλά χέρια. :))))
Φιλιά και καλές γιορτές.