όπου εσύ κι εγώ..

όπου εσύ κι εγώ..

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Ποτέ δεν είναι αργά!

 Η σημερινή μου ανάρτηση είναι αφιερωμένη στη γλυκειά μου τη μανούλα, μα και σε όλους τους ανθρώπους που κυνηγούν τα ονειρά τους..άσχετα με την ηλικία τους!
 Η μανούλα μου πάντα είχε καλλιτεχνικές ανησυχίες, μαθήτρια ακόμα όταν ήταν έγραφε ποιήματα(μάλιστα είχε κερδίσει και βραβείο), ζωγράφιζε, έραβε και ασχολιόταν με δημιουργικά πράγματα..αργότερα ο ρόλος της άλλαξε έγινε σύζυγος και μητέρα με συνέπεια να αφοσιωθεί στην οικογένεια της και όλα αυτά να τα βάλει σε δεύτερη μοίρα.
 Τα χρόνια όμως πέρασαν και τα παιδιά(εγώ και η sis μου) μεγαλώσαμε και φύγαμε από το πατρικό μας, ο ελεύθερος της χρόνος αυξήθηκε και έτσι πραγματοποίησε ένα από τα ονειρά της, ασχολήθηκε με τα ψηφιδωτά!
 Παρακολούθησε μαθήματα ψηφιδωτών και σύντομα κατάλαβε οτι είναι κάτι που της αρέσει και της δίνει χαρά Πέρασε πολλά 24ωρα παρέα μ'ένα τραντζιστοράκι στο κελάρι, εκεί δημιούργησε ένα αυτοσχέδιο εργαστήρι, αγόρασε τα συνεργά της, μάζεψε πετρώματα, πλακάκια,μάρμαρα και με πολύ αγάπη, επιμονή και υπομονή έφτιαξε ένα πανέμορφο ψηφιδωτό, τον Απόστολο Πέτρο:

Σήμερα το έργο της κοσμεί το σαλόνι του σπιτιού μας, μα πριν είχε αποσπάσει τις καλύτερες κριτικές και τα καλύτερα σχόλια σε μια έκθεση με ψηφιδωτά που είχε γίνει στη Βέροια.
Θέλω να τονίσω σε όλους τους ανθρώπους οτι όσο χρονών κι αν είναι, να δοκιμάζουν καινούρια πράγματα, να μην διστάζουν, να μην φοβούνται την αποτυχία,να κυνηγούν τα ονειρά τους, να μην λένε γέρασα ή δεν είναι για μένα αυτά τα πράγματα..ο τολμών νικά!
Μαμά σ'ευχαριστώ!!!

49 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο..Πάντα πρέπει να δοκιμάζουμε να κάνουμε αυτό που μας αρέσει,ανεξάρτητα απο την ηλικία μας και ανεξάρτητα απο το αν τα καταφέρουμε τελικά.Γιατί αυτό που μετράει,είναι η προσπάθεια!!
    Καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mystickland ακριβώς η προσπάθεια μετράει και μπορεί να σου βγεί σε καλο!
    καλο σκ και σε σενα κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχεις πολυ δικιο !!!Σημασια εχει να εχεις μερακι και να προσπαθεις!Να μην αφηνεσαι!Μπραβο της !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕVA μου να σαι καλά, ευχαριστώ για το όμορφο σου σχόλιο.

      Διαγραφή
  4. καλο μηνα καρδια μου..ενα μεγαλο φιλι της Μαμας σου..πανεμορφο..ειναι πολυ δυσκολο..βασικα θελει υπομονη..και εδω η μανουλα το χει..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρακι μου καλο μηνα και σε σενα!το φιλί ήδη της το έδωσα και ανταποδίδει..είναι τρομερά δύσκολο το ψηφιδωτό χρονοβόρο και πρεπει να διαθέτεις άφθονη υπομονή πράγμα που εγώ δεν το διαθετω, αλλα το παλεύω..φιλακια

      Διαγραφή
  5. Νομίζω πως οι μαμάδες(και γιαγιάδες) της εποχής μας είναι υπερδραστήριες και καλά κάνουν. Να τη χαίρεσαι τη μανούλα και να την προσέχεις. Υ.Γ. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια που αφήνεις πάντα στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατερινακι ναι ειναι οι σουπερ μαμαδες που τα προλαβαίνουν όλα και κάνουν κι άλλα τόσα, τη χαιρομαι τη μανουλίτσα μου πολύ-πολύ..

      υγ.ευχαριστησίς μου..αφου έχεις υπεροχο blog τι να λεμε τωρα

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφο έγινε το ψηφιδωτό!Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στη μητέρα σου!!!Καλή συνέχεια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σπυριδουλα να σαι καλα, ευχαριστώ πολύ, να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό σκ!

      Διαγραφή
  7. σ ευχαριστω πολυ θωμη μου για το αφιερωμα σου με συγκινησες και μου εδωσες μεγαλη χαρα ειναι σαν να εχω εκθεσει το εργο μου σε μια μεγαλη παρεα σ ευχαριστω μου δινεις δυναμη να συνεχισω κι ελπιζω καποια μερα να κανω αυτο που εχω κατα νου για τα σπιτια σας για την λενα και για εσενα σε φιλω με πολλα μαμακιστικα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ti egine theia?blogaroume?????kane kai gia mena ena!kai ksereis ti thelw e!to shma tou ARI!!!!!
      filakia apo ton anipsio sou!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. μαμα συνέχισε να φτιάχνεις όμορφα πράγματα..περιμένουμε!

      Διαγραφή
  8. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. fotolabida μου θα της τα μεταφέρω(αλλα μάλλον θα το διαβάσει και η ίδια), ευχαριστούμε πολύ..καλό μήνα και σε σενα γλυκούλα μου.

      Διαγραφή
  9. Να τη χαίρεσαι φιλενάδα τη μανούλα σου! Βλέπω σε συντρέχει και είναι και ηλεκτρονικά αλφαβητισμένη! Ευχές σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τζο ευχαριστώ πολύ τη χαιρόμαστε και τη μανουλα και τον μπαμπουλη μας!
      καλε τι μας συντρεχει αυτη σε λίγο θα μας ξεπεράσει στην τεχνολογία!φιλιά στο νινι και στο παόκι!

      Διαγραφή
  10. Πόσο χαίρομαι όταν βλέπω και ακούω ανθρώπους να κάνουν αυτό που τους αρέσει και τους γεμίζει. Το ταλέντο και η αγάπη για την τέχνη δεν μπορούν να καταπιεστούν ούτε να κλειστούν μέσα σε χρονοντούλαπα. Μπράβο στη μαμά, το έργο της είναι πάρα πολύ όμορφο, καλή συνέχεια λοιπόν, και πολλά πολλά φιλάκια **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. lyriel συμφωνω απολυτα μαζί σου, δεν μπορείς να καταπιέσεις τις δημιουργικές σου ανησυχίες για πολύ καιρό..καποια στιγμή θα σκάσεις..φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  11. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ, ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΙΝΕΙΣ!!!!!!
    Η ΤΕΧΝΗ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΠΟΤΕ!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρενα μου η καλυτερη ψυχοθεραπεία είναι η τέχνη και αυτο το εμαθα πολύ καλά μέσα από το blog!και χάρη σε σας!καλο σκ να εχεις..

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια και στην μαμά για το υπέροχο ψηφιδωτό και σε σένα που μας το έδειξες. Ελπίζουμε να δούμε κι άλλα έργα της. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marie-anne ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, κι εγώ περιμένω να δω έργα της σύντομα, νομίζω οτι άρχισε να τεμπελιάζει χεχεχεχ!

      Διαγραφή
  13. Η ψυχή δεν γερνάει ΠΟΤΕ!!! Το σώμα μόνο παραιτείται... Ζωντανό παράδειγμα η μανούλα σου! Τι σημασία έχει η ηλικία όταν "το λέει" η ψυχή και η καρδιά; Μπράβο στη μανούλα σας λοιπόν. Να τη χαίρεστε!!! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κική πολύ σωστη σε βρίσκω..αυτο λεω κι εγώ το περιτύλιγμα αλλάζει η ψυχή παραμένει η ίδια..τι 30-τι 40-τι 50!!!

      Διαγραφή
  14. ΕΙΔΕΣ Η ΜΑΝΟΥΛΑ; ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ!!!!!!!!!!!!ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. effie μου ειδα η μανουλα...κρυφό ταλεντο:)
      σου τη φιλησα ήδη..φιλια και σε σενα!

      Διαγραφή
  15. Μπράβο στη μανούλα σου για το όμορφο έργο της και την όρεξή της για δημιουργία και πάλι μπράβο της που κατάφερε να κάνει καλά παιδία που είναι κοντά της. Φιλάκια και στις δυό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν πριν τρία χρόνια ξεκίνησα τα μαθήματα κοσμήματος μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση το οτι οι περισσότερες συμμαθήτριές μου ήταν κυρίες με οικογένειες και μεγάλα πλέον παιδιά... Με τον καιρό και αφού διαπίστωσα το πόσο σε γεμίζει η ενασχόληση με κάτι τόσο δημιουργικό, κατάλαβα πως οι περισσότερες από εκείνες αποφάσισαν να κάνουν αυτό που αγαπούν μια εποχή που είχαν απελευθερωθεί από τις "υποχρεώσεις" των προηγούμενων χρόνων. Πραγματικά είναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις ανθρώπους να κάνουν πράγματα που τους γεμίζουν!! Καλή και δημιουργική συνέχεια στη μανούλα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι για αυτη σου την διαπιστωση..κι εγω πολυ τους χαιρομαι τους ανθρωπους που εχουν θεληση και που ζουν τη ζωή τους χωρις να σκεφτονται ηλικίες και στερεότυπα.

      Διαγραφή
  17. Ενα μεγαλο μπραβο στη μανουλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατρινα ευχαριστώ για το σχόλιο.απότι είδα κι εγώ το blog σου είσαι κι εσύ μεγάλο ταλέντο.

      Διαγραφή
  18. Τα συγχαρητήρια μου στη μανούλα σου!! Πραγματικά η δημιουργία δεν έχει ηλικία!! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαραυγη ναι η δημιουργία και η αγάπη για την τέχνη δεν έχει όυτε ηλικία, ούτε φύλο, ούτε χρώμα..καλό μήνα και καλή βδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σάρεσε!ευχάριστω για το σχόλιο, καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Maravilhoso exemplo de sua mãe.
    Não desistir nunca dos sonhos.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥ •˚。
    °° 。♥。
    ●/ ♥•˚。˚
    /❤
    / \ 。˚。♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. θώμη και τζενάκι τα συγχαρητήρια μου.
    ενά καταπληκτικό έργο τέχνης σε ένα καταπληκτικό blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. sis ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και ανταποδίδουμε..μην ξεχνιομαστε, βαλε καμια νηστισιμη συνταγουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μεγάλο ταλέντο η μαμά! Ένα μεγάλο μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Thomi μου εχει ταλέντο η μαμά σου!! Μπράβο της!! Και εγώ ετσι ξεκίνησα με τα διάφορα που ασχολούμαι. Μέχρι να βγω στην σύνταξη δουλειά-σπίτι. Μετά όμως του εδωσα και κατάλαβε.....Και νομίζω ότι περνάω την καλύτερη περίοδο της ζωής μου. Αρκεί να είμαστε καλά βέβαια!!! Καλό βράδυ!! Φιλάκια στον Εκτωρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μανια μου αποσο καταλαβαινω πρεπει να χετε την ιδια ηλικια πανω-κατω..πολυ χαιρομαι ολους αυτους τους δραστηριους ανθρωπους, παντα τετοια!
      εχεις σκυλοφιλακια απο τον εκτωρα

      Διαγραφή
  25. christiana μου ευχαριστω πολυ!σημερα θα σου απαντησω στις ερωτησεις σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θώμη μου , συγχαρητήρια για την μαμά!!Τέλειο το ψηφιδωτό της!!!και ξέρω πόσο δύσκολο είναι!!!Μπράβο σου που την στηρίζεις και της δίνεις δύναμη να συνεχίσει γλυκιά μου!!!φιλάκια καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φανή ευχαριστώ για τα καλα σου λογια..τα οποια εκτιμω και σεβομαι γιατι κι εσυ είσαι καλλιτέχνης!
    Μια ζωη στηριζουμε η μια την αλλη..η οικογενεια μου είναι τα πάντα για μενα!φιλια πολλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ποτέ μα ποτέ δεν καταθέτουμε τα όπλα! Τι κι αν μεγαλώνουμε, πάντα θα υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να κάνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα σχολιά σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...