όπου εσύ κι εγώ..

όπου εσύ κι εγώ..

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Tα αυτονόητα..!

 Αφορμή της σημερινής μου ανάρτησης είναι ένας συμπαθέστατος κύριος ο οποίος προσπαθούσε να περάσει το δρόμο..η μόνη διαφορά που είχε από τους υπολοιπους ανθρώπους γύρω του, είναι οτι κρατούσε ένα μπαστούνι για τυφλούς και οτι δεν έβλεπε με τα μάτια του προσώπου του, αλλά με τα μάτια της ψυχής του.
 Η υγεία μας ΔΕΝ είναι δεδομένη, ΔΕΝ γεννιούνται όλοι οι άνθρωποι αρτιμελής, μερικοί άνθρωποι δεν ξέρουν πώς είναι το φεγγάρι και ο ήλιος γιατί δεν τα έχουν δει ποτέ, άλλοι πάλι θα έδιναν τα πάντα για να μπορούν να περπατήσουν ή να τρέξουν, υπάρχουν πολλοί που δεν έχουνε ακούσει ποτέ τη φωνή των αγαπημένων τους προσώπων κι άλλοι που δεν έχουν πει σ'αγαπώ γιατί απλά δεν μπορούν..
 Να μην αφήνουμε τις μέρες να φεύγουν χωρίς να εκτιμάμε το μέγα δώρο της υγείας μας, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι δεδομένο, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι αυτονόητο, αυτά που για μας είναι η καθημερινότητα για κάποιους άλλους είναι ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ.
 Να μη ξεχνάμε, να εκτιμάμε...ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!

20 σχόλια:

  1. Καλημέρα!Πολύ γλυκιά η φωτογραφία της ανάρτησης σου!Όσο για τα λόγια σου τόσο σωστά!Τίποτα δεν είναι δεδομένο και η υγεία είναι ενα δώρο τόσο πολύτιμο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως τα λες Θώμη!!
    Κι εγώ τις προάλλες μία τέτοια εικόνα είδα.
    Και φυσικά αυτά σκέφτηκα.
    Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΡΥΦΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΑΘΩΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!
    Ας μην ξεχνάμε να κάνουμε δηλαδή το αυτονόητο!!!
    Πολύ όμορφη η εικόνα σου σήμερα... μου έφτιαξε τη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θελω να τσιμπησω μαγουλάκια και μπουτακια χαχαχαχα.....
    η υγεία ειναι το παν,συμφωνώ μαζί σου..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη μου Θώμη πολύ σγκινητικη η αναρτηση, ειναι ενα δειγμα ενδιαφέροντος και εκτιμησης για τους ανθρώπους αυτούς!Τυγχανει να εχω κωφάλαλους συναδελφους και βλέπω τον καθημερινό τους αγώνα και την προσφορα τους στην κοινωνία!Ας μη τους ξεχνάμε... Η φωτο μοναδική!Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κι ομως δυστυχως αν δεν ζησουμε καποια δυσκολια δεν καταλαβενουμε ποσο σημαντικο ειναι αυτο που ζουμε εχοντας την υγεια μας κ μακαρι να ειχαμε τη δυνατοτητα να ζουσαμε μοναδικα την καθε μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ με όλες σας..
    είμαστε χαμένοι στα προβληματα της καθημερινοτητας μας,και ξεχναμε την ουσια..κι οταν ερθουν τα δυσκολα τοτε εκτιμουμε αυτο που μεχρι πριν μας ηταν αδιαφορο!
    Ο τυφλος κυριούλης φαινόταν τοσο χαρούμενος σα να τα ειχε ολα στη ζωή του, κι εγω η αχαριστη σκεφτομουν ωχ αλλη μια μερα δουλεια..πραγματικά τους θαυμάζω αυτους τους ξεχωριστούς και ευλογημένους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι γλυκά ματάκια είναι αυτά στη φωτογραφία;
    Θώμη μου,πόσο συμφωνώ μαζί σου..μακάρι να είμαστε γεροί και όλα τα άλλα έρχονται..
    φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι γλυκό ζουζουνάκι!!!Τι όμορφα γαλάζια μάτια !!Θώμη μου να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις!!!
    Συμφωνώ με όσα γράφεις.Η τελευταία σου φράση αποτυπώνει την ουσία της ζωής!!!Φιλάκια γλυκειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ το ήξερα, είσαι γλυκιά και ευαίσθητη.
    το μπαμπινάκι γλύκα
    Δικό σου είναι??
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σοκακτσου μου, οχι δεν εχω ακομη μπαμπινακι...
      αλλα οντως ειναι γλύκα!

      Διαγραφή
  12. Έχεις απόλυτο δίκιο!!τι γλυκιά φωτογραφία!! "Να μην ξεχνάμε να εκτιμάμε"...αυτό τα λέει όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ Θώμη μου!!!!τίποτα δεν είναι δεδομένο!!!!έχεις απόλυτο δίκιο!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ γλυκιά μου Θωμη πόσο δίκιο έχεις.!!! Έχουμε γίνει αχάριστοι.!!! Γκρινιάζουμε με το παραμικρό.!!!! Απο τέτοιους ανθρώπους πρέπει να παραδειγματιζόμαστε. Πολλά πολλά γλυκά φιλάκια σου στέλνω.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχεις απόλυτο δίκιο! Ακόμη και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς όπου ζούμε, δεν πρεπει να ξεχνάμε να εκτιμάμε το μεγαλύτερο αγαθό: την υγεία μας! Σε φιλώ!
    ΥΓ Γλυκύτατο το μικρό πλασματάκι και συμπαθέστατο το τετράποδο! Μακάρι οι σχέσεις και των ενηλίκων να ήταν τόσο άδολες και ειλικρινείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα σέβη μου κυρία μου για τη σημερινή σου ανάρτηση!!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακριβώς έτσι είναι! Η αλήθεια είναι ότι θα πρέπει όμως κάτι να μας ταρακουνήσει όπως ό κύριος με το μπαστούνι για να θυμηθούμε να σκεφτούμε και διαφορετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μωρό μου...ελπίζω ότι κι αν είναι να περάσει!! Σίγουρα θα περάσει.Να είσαι καλά κι εσύ κι αυτοί που αγαπάς!! Σφιχτή αγκαλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα ...μίλησες στην ψυχή μου τώρα

    http://lolipopfamily.blogspot.gr/2012/07/blog-post_13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα σχολιά σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...