Αφορμή της σημερινής μου ανάρτησης είναι ένας συμπαθέστατος κύριος ο οποίος προσπαθούσε να περάσει το δρόμο..η μόνη διαφορά που είχε από τους υπολοιπους ανθρώπους γύρω του, είναι οτι κρατούσε ένα μπαστούνι για τυφλούς και οτι δεν έβλεπε με τα μάτια του προσώπου του, αλλά με τα μάτια της ψυχής του.
Η υγεία μας ΔΕΝ είναι δεδομένη, ΔΕΝ γεννιούνται όλοι οι άνθρωποι αρτιμελής, μερικοί άνθρωποι δεν ξέρουν πώς είναι το φεγγάρι και ο ήλιος γιατί δεν τα έχουν δει ποτέ, άλλοι πάλι θα έδιναν τα πάντα για να μπορούν να περπατήσουν ή να τρέξουν, υπάρχουν πολλοί που δεν έχουνε ακούσει ποτέ τη φωνή των αγαπημένων τους προσώπων κι άλλοι που δεν έχουν πει σ'αγαπώ γιατί απλά δεν μπορούν..
Να μην αφήνουμε τις μέρες να φεύγουν χωρίς να εκτιμάμε το μέγα δώρο της υγείας μας, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι δεδομένο, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι αυτονόητο, αυτά που για μας είναι η καθημερινότητα για κάποιους άλλους είναι ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ.
Να μη ξεχνάμε, να εκτιμάμε...ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!
Η υγεία μας ΔΕΝ είναι δεδομένη, ΔΕΝ γεννιούνται όλοι οι άνθρωποι αρτιμελής, μερικοί άνθρωποι δεν ξέρουν πώς είναι το φεγγάρι και ο ήλιος γιατί δεν τα έχουν δει ποτέ, άλλοι πάλι θα έδιναν τα πάντα για να μπορούν να περπατήσουν ή να τρέξουν, υπάρχουν πολλοί που δεν έχουνε ακούσει ποτέ τη φωνή των αγαπημένων τους προσώπων κι άλλοι που δεν έχουν πει σ'αγαπώ γιατί απλά δεν μπορούν..
Να μην αφήνουμε τις μέρες να φεύγουν χωρίς να εκτιμάμε το μέγα δώρο της υγείας μας, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι δεδομένο, ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι αυτονόητο, αυτά που για μας είναι η καθημερινότητα για κάποιους άλλους είναι ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ.
Να μη ξεχνάμε, να εκτιμάμε...ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!

Καλημέρα!Πολύ γλυκιά η φωτογραφία της ανάρτησης σου!Όσο για τα λόγια σου τόσο σωστά!Τίποτα δεν είναι δεδομένο και η υγεία είναι ενα δώρο τόσο πολύτιμο!Φιλιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως τα λες Θώμη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ τις προάλλες μία τέτοια εικόνα είδα.
Και φυσικά αυτά σκέφτηκα.
Καλό μεσημέρι!!
ΤΡΥΦΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΑΘΩΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!
Καλημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μην ξεχνάμε να κάνουμε δηλαδή το αυτονόητο!!!
Πολύ όμορφη η εικόνα σου σήμερα... μου έφτιαξε τη μέρα!
θελω να τσιμπησω μαγουλάκια και μπουτακια χαχαχαχα.....
ΑπάντησηΔιαγραφήη υγεία ειναι το παν,συμφωνώ μαζί σου..........
Καλη μου Θώμη πολύ σγκινητικη η αναρτηση, ειναι ενα δειγμα ενδιαφέροντος και εκτιμησης για τους ανθρώπους αυτούς!Τυγχανει να εχω κωφάλαλους συναδελφους και βλέπω τον καθημερινό τους αγώνα και την προσφορα τους στην κοινωνία!Ας μη τους ξεχνάμε... Η φωτο μοναδική!Φιλια πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήκι ομως δυστυχως αν δεν ζησουμε καποια δυσκολια δεν καταλαβενουμε ποσο σημαντικο ειναι αυτο που ζουμε εχοντας την υγεια μας κ μακαρι να ειχαμε τη δυνατοτητα να ζουσαμε μοναδικα την καθε μερα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με όλες σας..
ΑπάντησηΔιαγραφήείμαστε χαμένοι στα προβληματα της καθημερινοτητας μας,και ξεχναμε την ουσια..κι οταν ερθουν τα δυσκολα τοτε εκτιμουμε αυτο που μεχρι πριν μας ηταν αδιαφορο!
Ο τυφλος κυριούλης φαινόταν τοσο χαρούμενος σα να τα ειχε ολα στη ζωή του, κι εγω η αχαριστη σκεφτομουν ωχ αλλη μια μερα δουλεια..πραγματικά τους θαυμάζω αυτους τους ξεχωριστούς και ευλογημένους ανθρώπους!
Τι γλυκά ματάκια είναι αυτά στη φωτογραφία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘώμη μου,πόσο συμφωνώ μαζί σου..μακάρι να είμαστε γεροί και όλα τα άλλα έρχονται..
φιλάκια..
Τι γλυκό ζουζουνάκι!!!Τι όμορφα γαλάζια μάτια !!Θώμη μου να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με όσα γράφεις.Η τελευταία σου φράση αποτυπώνει την ουσία της ζωής!!!Φιλάκια γλυκειά μου!
εγώ το ήξερα, είσαι γλυκιά και ευαίσθητη.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο μπαμπινάκι γλύκα
Δικό σου είναι??
σε φιλώ
σοκακτσου μου, οχι δεν εχω ακομη μπαμπινακι...
Διαγραφήαλλα οντως ειναι γλύκα!
Έχεις απόλυτο δίκιο!!τι γλυκιά φωτογραφία!! "Να μην ξεχνάμε να εκτιμάμε"...αυτό τα λέει όλα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ Θώμη μου!!!!τίποτα δεν είναι δεδομένο!!!!έχεις απόλυτο δίκιο!!!!φιλιά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ γλυκιά μου Θωμη πόσο δίκιο έχεις.!!! Έχουμε γίνει αχάριστοι.!!! Γκρινιάζουμε με το παραμικρό.!!!! Απο τέτοιους ανθρώπους πρέπει να παραδειγματιζόμαστε. Πολλά πολλά γλυκά φιλάκια σου στέλνω.!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις απόλυτο δίκιο! Ακόμη και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς όπου ζούμε, δεν πρεπει να ξεχνάμε να εκτιμάμε το μεγαλύτερο αγαθό: την υγεία μας! Σε φιλώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ Γλυκύτατο το μικρό πλασματάκι και συμπαθέστατο το τετράποδο! Μακάρι οι σχέσεις και των ενηλίκων να ήταν τόσο άδολες και ειλικρινείς!
Τα σέβη μου κυρία μου για τη σημερινή σου ανάρτηση!!!! Καλό βράδυ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς έτσι είναι! Η αλήθεια είναι ότι θα πρέπει όμως κάτι να μας ταρακουνήσει όπως ό κύριος με το μπαστούνι για να θυμηθούμε να σκεφτούμε και διαφορετικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜωρό μου...ελπίζω ότι κι αν είναι να περάσει!! Σίγουρα θα περάσει.Να είσαι καλά κι εσύ κι αυτοί που αγαπάς!! Σφιχτή αγκαλιά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς σε βρήκα ...μίλησες στην ψυχή μου τώρα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://lolipopfamily.blogspot.gr/2012/07/blog-post_13.html