όπου εσύ κι εγώ..

όπου εσύ κι εγώ..

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Mέρες όμορφες...

 Αγαπημένο μου παρεάκι σας εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλά, γεμάτα υγεία!!!
  Εύχομαι η αγάπη να φωλιάζει στις καρδιές σας και να ζωγραφίζετε τις στιγμές σας με όμορφα χρώματα και σχέδια!
  Επιστροφή στη δουλειά σήμερα και οι αναμνήσεις είναι ακόμα νωπές..κάθομαι στον υπολογιστή αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να δουλέψω..δε μπορώ να συγκεντρωθώ..μιας και αυτές τις μέρες πήραμε και δώσαμε τόση αγάπη που αισθάνομαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος επι γης!
 Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή τα πράγματα..
 Φορτώσαμε το αμάξι μας και ξεκινήσαμε για το χωριουδάκι μας, σε όλη τη διαδρομή σχεδόν έβρεχε μα στην καρδιά μας είχαμε λιακάδα, λάμπαμε από ευτυχία και χαρά που θα ξαναβλέπαμε όλα τα αγαπημένα μας πρόσωπα!

 Εγώ έβγαλα τις μπότες μου, άπλωσα τα πόδια μου και απολάμβανα το ταξίδι μας, αφήνοντας πίσω ότι με στεναχωρούσε, όλες μου τις έγνοιες και τους προβληματισμούς,όσο απομακρυνόμασταν αισθανόμουν την κάθαρση της ψυχής μου..το άδειασμα του μυαλού μου και το γέμισα της καρδιάς μου!
 Συν τοις άλλοις  είχα αναλάβει  την επιμέλεια της μουσικής και εκτελούσα και χρέη d-j  και δώστου τραγουδι και δώστου χορό(ναι όσο παραξενο κι αν σας ακούγεται "χορεύω" και στο αυτοκίνητο...)

 Ο Γιώργος όλο έκλεβε κουραμπιέδες από το καλάθι που προοριζόταν για τους γονείς μου..κι όλο μου έλεγε όχι όχι δεν τρώω τίποτα, η άχνη όμως τον μαρτυρούσε(χεχε), τελικά μέχρι να φτάσουμε είχε φάει τους μισούς!
 Το ταξίδι πέρασε πολύ γρήγορα και ευχάριστα και φτάσαμε στον προορισμό μας, όπου μας περίμενε αυτό το θέαμα στην αυλή..
 Οι δικοί μου  καθάριζαν τις γαλοπούλες και τα κοκοράκια όπου κάποια τα προόριζαν για το γιορτινό τραπέζι και τα υπόλοιπα διανομή σε φίλους και συγγενείς, σίγουρα το θέαμα ξενίζει λιγάκι μιας και είμαστε μαθημένοι να τα βλέπουμε κατεψυγμένα σε σουπερ μαρκετ ή κρεμασμένα σε κάποιο κρεοπωλείο μα σαν το χωριάτικο δεν έχει,  η γεύση  και η νοστιμιά τους αποζημιώνει τον κόπο που έχουνε!
 Περάσαμε μέρες όμορφες, γεμάτες, είδαμε όλους τους φίλους μας και τους συγγενείς, μας άνοιξαν τα σπιτικά τους μα πάνω απόλα την καρδιά τους, βγήκαμε για καφεδάκια σε όμορφα μικρά καφέ, αγγίξαμε, μυρίσαμε, αγκαλιάσαμε, γευτήκαμε, εισπράξαμε αγάπη, αντικρίσαμε μάτια καθάρια, περπατήσαμε σε μέρη όμορφα, χαλαρώσαμε,περιηγηθήκαμε σε γειτονικά χωριά και διαβήκαμε όμορφα σοκάκια, απολαύσαμε την σπιτική θαλπωρή!
 Φάγαμε τα  καλούδια που μας ετοίμασε η μαμά Τζένη και απολαύσαμε το νοικοκυριό της με τα κάτασπρα τραπεζομάντηλα και την μυρωδιά του μαλακτικού με άρωμα μαμάς!
 Ακούσαμε τα κάλαντα από παιδικές φωνούλες, γεμάτες ενθουσιασμό(όταν μάλιστα τους είπα οτι θα τους βάλω και στο ίντερνετ κάναν σαν τρελά από την χαρά τους)
Από τις πιο όμορφες στιγμές των διακοπών μας ήταν όταν κόψαμε τη Βασιλόπιτα!
Φέτος την κόψαμε τη δευτερη μέρα των Χριστουγέννων μιας και την πρωτοχρονιά δεν θα είμαστε όλοι μαζί και είπαμε να φέρουμε την παραμονή της πρωτοχρονιάς τα χριστούγεννα, πλάκα που είχε:)
AND THE WINNER IS:
Δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω και τον γλυκό μου Εκτωράκο, τον πιο πιστό μου φίλο που με κοιτάει στα μάτια και λιώνω, τον πέτυχα μόλις είχε ανοίξει τα ματάκια του μετά από την μεσημεριανή του σιέστα και μου κανε τη χάρη να τον βγάλω 2-3 φωτογραφίες.
Οι μέρες όμως περνάνε τόσο μα τόσο γρήγορα ειδικά όταν περνάς και ωραία περνάνε γρηγορότερα, η χτεσινή μέρα ήταν δύσκολη..πάντα οι αποχαιρετισμοί είναι δύσκολοι πόσο μάλλον όταν φεύγεις από τη θαλπωρή σου και την πατρίδα σου.
Από το πρωί ο μπαμπάς ετοίμαζε τα πεσκέσια μας,σπιτικό τσιπουράκι, χυμούς ντομάτας, κομπόστες, χειροποίητα μακαρόνια κτλ.. γίνονται πραγματική θυσία για να μη μας λείψει τίποτα, στερούνται οι γονείς μου για να χουμε εμείς, μακάρι να μπορώ να προσφέρω κι εγώ στα παιδιά μου έστω και το μισό από αυτό που προσφέρουν οι γονείς μου σε μας.
Τα φετινά Χριστούγεννα ήταν πιο λιτά από άποψη αγαθών μα ήταν πιο αληθινά και πιο γεμάτα από ΑΓΑΠΗ!
  Αράξαμε στο λιμάνι που λέγεται οικογένεια, στο λιμάνι που δεν το πιάνει κανένας καιρός και καμία τρικυμία, που είναι ήσυχο και απάνεμο και γαλήνιο και που μας δέχεται πάντα με την ίδια στοργή και αγάπη όταν εμείς γυρίζουμε απο άλλα ταξίδια με φουρτούνες, που πάντα η θέση μας είναι εκεί καλά φυλαγμένη μόνο για εμάς..αυτό το λιμάνι για μένα είναι ο δικός μου θησαυρός.
 Εύχομαι σε όλους εκεί έξω να είναι ευτυχισμένοι στα λιμάνια τους και σε όσους δεν έχουν εύχομαι να αποκτήσουν σύντομα.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ, ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΤΕ, ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ!

46 σχόλια:

  1. Καινουρια δουλεια το "πρωτακι" σου και φλουρι μαζι;;; Μυριζομαι ενα υπεροχο 2013 για εκεινον και το ευχομαι ολοψυχα και για τους δυο σας :)

    Ειναι τοσο σπουδαιο πραγμα η οικογενεια!!! Να τα χαρειτε ολα οσα πηρατε απο την οικογενεια σου και με υγεια και πολλη μαγεια να περασετε και το υπολοιπο των γιορτων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. dee dee μου ναι το πρωτακι πηρε φόρα και ποιος τον πιάνει!καλη χρονιά σου εύχομαι και να χαιρεσαι κι εσυ την οικογενεια σου!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Θώμη μου και χρόνια πολλά!
    Τι γλυκά και όμορφα λόγια..Χαίρομαι που είστε όλοι αγαπημένοι και ευτυχισμένοι..Μακάρι να έχετε όλοι υγεία και να περνάτε τόσο υπέροχα κάθε φορά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mystickland μου χρονια πολλα και σε σενα!
      ευχαριστω τοσο για τις ευχες σου, πολυ με συγκινησαν.σε φιλω

      Διαγραφή
  3. Πάντα έτσι όμορφα να περνάς Θώμη μου! Οσο για το Γιώργο, έχει πετύχει το καλύτερο φλουρί : ΕΣΕΝΑ!!!
    Πάντα υγεία, χαρά, αγάπη και ευτυχία στο σπιτικό σου!!
    Πολλά γιορτινά φιλιά και χαρούμενη Πρωτοχρονιά!
    ΥΓ Οι ..κάλτσες είναι τέλειες !!!! χοχοχο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πεπιτσα μου πεστα χρυσοστομη(χεχε)
      οι καλτσες δεν ειναι καλτσες αλλα καλσον!και ειναι πολυ πολυ ζεστο.
      καλη και γλυκεια χρονια!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά γλυκιά Θώμη.Να είστε πάντα καλά και να αράζετε στο "λιμάνι σας" (με συγκίνησες ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιωτουλα μου χρονια πολλα και καλα και σε σενα!
      η οικογενεια ειναι οτι πολυτιμοτερο υπαρχει ας τη διαφυλαξουμε:)
      πολλα φιλακια

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτο το λιμανακι μας.. Οτι μου απεμεινε απο το λιμανι μας το προσεχω σαν τα ματια μου.. Τι ομορφα που περασετε :))
    Καλη χρονια να εχουμε και θα εχουμε!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρουλακι μου και καλα κανεις, σαν τα ματια σου!
      καλη μαρουλοχρονια!

      Διαγραφή
  6. Ολα τα κάνεις και φαντάζουν τόσο υπέροχα! Μπράβο Θώμη μου και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολγακι μου ειπαμε εμεις εχουμε τα πινελα, εμεις τα χρωματα..οποτε φτιαχνουμε τον καμβα μας οπως τον επιθυμουμε!
      καλη χρονια γλυκουλα μου

      Διαγραφή
  7. μμμμ τι πολυεθνικες ευχες ειναι αυτες!
    τελειες!
    καλη χρονια λοιπον με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χμμμμμμ... τί όμορφες που είναι οι οικογενειακές συνάξεις αυτές τις μέρες!! Εγώ δυστυχώς φέτος δε θα κατέβω καθόλου Χανιά για τις γιορτές κι έχω κάπως μουσουδιάσει...
    Χρόνια πολλά Θώμη και να περάσεις όμορφα και τις επόμενες μέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μη μουσουδιαζεις καθολου..αμα εισαι παρεα με αγαπημενους παντου ομορφα ειναι:)
      πολλα πολλα φιλακια και ευχες για μια καλη χρονια!

      Διαγραφή
  9. τι ωραίες κάλτσες!!!κι εγω εχω τέτοιο καλσόν αλλά απο τότε που το πήρα δεν το φόρεσα,ντρεπόμουν....
    λοιπόν αν οι δουλειές δεν πάνε καλά ,που φυσικά δεν το εύχομαι ,έχεις να σφάξεις-μαδήσεις κοκορόπουλο....εγω εχω συνηθίσει τις εικόνες ,γιατί οι γονεις μου εχουν κοτες...αλλά οταν μου λεει η μάνα μου να βοηθησω στο ξεπουπουλιασμα ,κάνω την αρρωστη χαχαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρση τι ντρεποσουν να το φορεσεις το καλσον..τοσα και τοσα εχεις κανει στο καλσον θα κολλησεις?
      χαχαχ
      πολλα φιλακια καλη χρονια!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά!!Να περνάτε όμορφα με πολύ αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατερινα μου χρονια πολλα και σε σενα και στους οικειους σου!
      να εχεις μια υπεροχη χρονια:)

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά Θώμη μου, Καλή Χρονιά με Υγεία, Αγάπη και Χαμόγελα...
    Χαίρομαι πολύ που "βρεθήκαμε", θα τα λέμε συχνά!
    Πολύ γλυκό το κείμενο σου, ο Θησαυρός σου είναι ανεκτίμητος! Να είναι καλά οι άνθρωποι και πάντα να σας καλοδέχονται!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρονια καλα Φιλία μου!
      καλως ορισες στο σπιτικο μου.
      σευχαριστω τοσο για τις ομορφες ευχες σου, ολοψυχα καλη χρονια!!!!!!

      Διαγραφή
  12. μην ξεχάσεις να περάσεις για ένα κέρασμα απο το marilise 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ, ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!!!!!
    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!!
    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρενα μου γλυκεια μου ρενα!
      εισαι ενα παραδειγμα προς μιμηση, σευχαριστω για τις ευχες σου!
      πολλα πολλα φιλακια και καλη χρονια να εχεις!

      Διαγραφή
  14. "...Αράξαμε στο λιμάνι που λέγεται οικογένεια, στο λιμάνι που δεν το πιάνει κανένας καιρός και καμία τρικυμία, που είναι ήσυχο και απάνεμο και γαλήνιο και που μας δέχεται πάντα με την ίδια στοργή και αγάπη όταν εμείς γυρίζουμε απο άλλα ταξίδια με φουρτούνες, που πάντα η θέση μας είναι εκεί καλά φυλαγμένη μόνο για εμάς..αυτό το λιμάνι για μένα είναι ο δικός μου θησαυρός..."
    Πόσο με εκφράζει αυτή η σκέψη σου Θώμη μου!!!!
    Με κατασυγκίνησε αυτή σου η ανάρτηση. Μου θύμισες εμένα, όταν κατεβαίνω στην πατρίδα μου κάθε καλοκαίρι, ήταν σαν να έβλεπα εμένα. Όποτε πηγαίνω στο πατρικό μου, αυτό που νιώθω, η γαλήνη, η ηρεμία, δε συγκρίνεται με τίποτα.
    Να είστε πάντα καλά Θώμη μου, και ο καινούριος χρόνος, να κουβαλήσει για σας ΥΓΕΙΑ, ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ!!!!
    Η τύχη του φλουριού που βρήκε ο Γιώργος σου, να σας συνοδεύει όοολη τη χρονιά!!!
    Πολλά φιλιά Θώμη μου!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ηλεκτρονικη μου φιλεναδιτσα με νιωθεις γιατι κι εσυ αγαπας την πατριδα και το σπιτικο σου..
      παντα να την κουβαλας μεσα σου και να παιρνεις δυναμη απο αυτην!
      σε φιλω γλυκεια μου, να εχεις μια πανεμορφη χρωματιστη χρονια!

      Διαγραφή
  15. Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα και οικογενειακά τις ημέρες των Χριστουγέννων. Το κείμενό σου είναι πολύ συγκινητικό. Εύχομαι ο νέος χρόνος να σας φέρει ό,τι καλύτερο στο σπιτικό σας αλλά πάνω απ'όλα υγεία και αγάπη.
    Φιλάκια πολλά Θώμη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marie-Anne μακαρι να πιασουν οι ευχες σου!
      κι εγω ευχομαι σε σενα οτι ομορφοτερο και καλυτερο!
      παντα να αντικρυζεις ανθισμενα λουλουδια και στην καρδια σου να χεις παντα καλοκαιρι!
      φιλακια

      Διαγραφή
  16. χαιρομαι που σε βρηκα κι απο εδώ και αφηνω τις ευχες μου για μια καλυτερη χρονια
    ωραιο μπλογκ Αληθινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασωτουλη σευχαριστω πολυ!
      να εχεις κι εσυ μια καλη και ασωτη χρονια!

      Διαγραφή
  17. Όμορφα και οικογενειακά! Αυτά τα πεσκιέσια! Αλλά και η βασιλόπιτα χριστούγεννα; Πρώτη φορά το άκουσα αυτό! χιχι!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kathy κι εμεις πρωτη φορα κοψαμε βασιλοπιτα τα χριστουγεννα η αληθεια ειναι οτι ειχε πλακα.
      να εχετε ολοι σας οικογενειακως μια καλη χρονια, γλυκεια και αισιοδοξη!

      Διαγραφή
  18. Αν δεν ηταν οι παππουδογιαγιαδες τι θα καναμε.Να τους χαιρεσαι ολους. Μικρους και μεγαλους!Καλη χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα δεν το συζητω, τι θα καναμε..ενας θεος ξερει!
      ο θεος να τους εχει καλα:)
      να εχεις μια γλυκεια χρονια

      Διαγραφή
  19. Θώμη μου Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένη-Τυχερή Πρωτοχρονιά!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ευχές πολλές στον Εκτορα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mania μου επισης να εχεις μια τυχερη χρονια, γεματη υγεια!
      τις ευχες σου τις εδωσα ηδη και ο εκτωρας κουνησε την ουριτσα του!
      φιλακια

      Διαγραφή
  20. Καλή χρονιά Θώμη μου εύχομαι γεμάτη με υγεία και ευτυχία!!!
    Φιλιάαα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημενη μου αντευχομαι!!
      να εχουμε μια ομορφη κ ποιοτικη χρονια!

      Διαγραφή
  21. Θώμη μου πόσο όμορφα είναι όλα όσα γράφεις για τους δικούς σου ανθρώπους !!
    Σου στέλνω ευχές για τη νέα χρονιά να σου χαρίσει ευτυχισμένες στιγμές με Yγεία και Αγάπη,Χαρά κι Αισιοδοξία και να σου φέρει ό,τι άλλο επιθυμείς !!
    Καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγάπη μου γλυκιά, τι όμορφη ανάρτηση!!! Μου θύμισες τις εποχές που κάθε μέρα μου φαινόταν μοναδική και όλα ήθελα να τα γράφω και να τα μοιράζομαι! Καρδούλα μου ευχομαι ολόψυχα να έχεις πάντα κέφι για τέτοιες αναρτήσεις γιατι καλυτερεύουν τη ζωή σου πρώτα και τη ζωή μας έπειτα!!! Ενα γεμάτο συγκινήσεις 2013 σου εχομαι! Χαρές χαρές χαρές! Σε 'σενα, το Γιώργο σου και όσους αγαπάς! Σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλή χρονιά με υγεία και πάντα όμορφες στιγμές! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θώμη μου, αγαπημένη μου ηλ. φίλη ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!
    Ό,τι καλό να κουρνιάσει σπίτι σας, και εκεί να μείνει! Αγάπη, όμορφες στιγμές, καλή τύχη και ευλογία σας εύχομαι!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θώμη, Θώμη, Θώμη μου γλυκιά!!!! Σήμερα τον απογευματινό μου Σαββατιάτικο καφέ τον πίνω μαζί σου...μιας κι έχω μέρες να έρθω και θα τα διαβάσω όλα με μιας!!! Τι εικόνα, τα ποδαράκια σου και να σου πω κάτι...κι εγώ χορεύω! Εμ όταν έχεις τέτοια χαρά χορεύεις παντούκαι τα ταξίδια είναι χαρά ιδιαίτερα στην πατρίδα.Συγκινήθηκα με όλα.Με τον Εκτωράκο,,τι εικόνα! σου ρχεται να τον αγκαλιάζεις και να τον ζουλάς...με τον Γιώργο πασπαλισμένο με άχνες και με βλέμμα αθώου, με το ξεπουπούλιασμα των πουλιών και το στρωμένο τραπέζι, με τα γιορτινά κάλαντα και τα πιτσιρίκια να γελούν...όλαμύριζαν μανούλα, πατρίδα, οικογένεια...Υπέροχες στιγμές.Μα πιο πολύ από όλα με συγκίνησαν οι προμήθειες....Αχ αυτή η φροντίδα της οικογένειας, τα χέρια, τα δάκρυα, το παραφορτωμένο αμάξι!Θωμάκι η φωνή σου ήταν έκληξη στα αυτιά μου.Μιλάς τραγουδιστά και είσαι ένα πλάσμα απίστευτο.Την επόμενη φορά σίγουρα θα ειδωθούμε! Να προσέχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κατερινα μου, ομορφα που γραφεις, παντα με συγκινει ο τροπος σου..
    το ξερω οτι κι εσυ ξερεις πολυ καλα απο οικογενειακους αποχαιρετισμους κ νιωθεις ακριβως οπως κι εγω.
    κι εσυ να προσεχεις γλυκουλα μου!
    πολλα φιλια κ αγκαλιες σου στελνω:)
    αληθινες κ γλυκες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θώμη μου πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας στον Εκτωράκο σου!!!!!!!!χρόνια πολλά καλη χρονιά με υγεία και πολύ αγάπη καλή μου!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα σχολιά σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...