Καλό μήνα παρεάκι!
Για πότε μπήκε κι ο Δεκέμβρης χαμπάρι δεν πήρα..μήνας γιορτάρης, μήνας γεμάτος μυρωδιές και γλυκά, μήνας γεμάτος παρέες και παιδικές φωνές, κάλαντα και ονομαστικές εορτές μα πάνω απόλα είναι ο μήνας που τα περισσότερα σπίτια βάζουν τα καλά τους, στολίζουμε δέντρα και βάζουμε λαμπιόνια να φωτίζουν και να δίνουν χρώμα στη μαυρίλα που επικρατεί έξω (μα και μέσα στις ψυχές των περισσοτέρων).
Το σάββατο που λέτε αποφασίσαμε να στολίσουμε το δεντράκι μας, ανέβασε ο Γιώργος τα χριστουγεννιάτικα μας και μόλις τα είδα μ'έπιασε απελπισία, το δέντρο μου φαινόταν μικρό και παμπάλαιο(όχι οτι δεν είναι), τα στολίδια ντεμοντέ(απoρώ πως ταγόρασα κάποτε), τα διακοσμητικά ένα χάλι..νευρίασα ουσιαστικά χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο, δεν μπορούσα να συνδιάσω τίποτα μεταξύ τους, είχα και άσχημη ψυχολογία και εννοείτε ουδεμία ιδέα για διακόσμηση..
Δεν πέρασαν ούτε 10 λεπτά και συνειδητοποίησα οτι άλλοι άνθρωποι δεν έχουν καν σπίτι να μείνουν, παιδάκια δεν έχουν ούτε ένα παιχνίδι να παίξουν και γονείς δεν μπορούν να προσφέρουν ούτε τα βασικά στα παιδιά τους και μονομιάς εκτίμησα τα παμπάλαια στολίδια μας, το μικρό μας δεντράκι και τα διακοσμητικά μας.
Κι έτσι πιάσαμε "δουλειά"...και στολίσαμε πολύ εναλλακτικά το δεντράκι μας,αντί για στολίδια και μπάλες, βάλαμε φωτογραφίες από τη ζωή μας, από τα ταξίδια μας, από όμορφα μέρη και παραλίες που αγαπάμε, από γιορτές και απλές στιγμές της καθημερινοτητάς μας και το δεντράκι μας μονομιάς μεταμορφώθηκε και πήρε ζωή, και γέμισε από αγάπη και χαμόγελα και μεταξύ μας..μου φάνηκε σαν να ψήλωσε λιγάκι:)
Η διαδικασία είναι πολύ απλή:
- Επιλέγεις φωτογραφίες
-κόβεις κορδελίτσες ή σχοινάκι της αρεσκείας σου
-κολλάς την κορδέλα με σελοτέιπ πίσω από την φωτογραφία
-και έτοιμο για κρέμασμα το στολίδι-φωτογραφία
Καλό μήνα σας ευχόμαι ολόψυχα και καλή εβδομάδα!
Για πότε μπήκε κι ο Δεκέμβρης χαμπάρι δεν πήρα..μήνας γιορτάρης, μήνας γεμάτος μυρωδιές και γλυκά, μήνας γεμάτος παρέες και παιδικές φωνές, κάλαντα και ονομαστικές εορτές μα πάνω απόλα είναι ο μήνας που τα περισσότερα σπίτια βάζουν τα καλά τους, στολίζουμε δέντρα και βάζουμε λαμπιόνια να φωτίζουν και να δίνουν χρώμα στη μαυρίλα που επικρατεί έξω (μα και μέσα στις ψυχές των περισσοτέρων).
Το σάββατο που λέτε αποφασίσαμε να στολίσουμε το δεντράκι μας, ανέβασε ο Γιώργος τα χριστουγεννιάτικα μας και μόλις τα είδα μ'έπιασε απελπισία, το δέντρο μου φαινόταν μικρό και παμπάλαιο(όχι οτι δεν είναι), τα στολίδια ντεμοντέ(απoρώ πως ταγόρασα κάποτε), τα διακοσμητικά ένα χάλι..νευρίασα ουσιαστικά χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο, δεν μπορούσα να συνδιάσω τίποτα μεταξύ τους, είχα και άσχημη ψυχολογία και εννοείτε ουδεμία ιδέα για διακόσμηση..
Δεν πέρασαν ούτε 10 λεπτά και συνειδητοποίησα οτι άλλοι άνθρωποι δεν έχουν καν σπίτι να μείνουν, παιδάκια δεν έχουν ούτε ένα παιχνίδι να παίξουν και γονείς δεν μπορούν να προσφέρουν ούτε τα βασικά στα παιδιά τους και μονομιάς εκτίμησα τα παμπάλαια στολίδια μας, το μικρό μας δεντράκι και τα διακοσμητικά μας.
Κι έτσι πιάσαμε "δουλειά"...και στολίσαμε πολύ εναλλακτικά το δεντράκι μας,αντί για στολίδια και μπάλες, βάλαμε φωτογραφίες από τη ζωή μας, από τα ταξίδια μας, από όμορφα μέρη και παραλίες που αγαπάμε, από γιορτές και απλές στιγμές της καθημερινοτητάς μας και το δεντράκι μας μονομιάς μεταμορφώθηκε και πήρε ζωή, και γέμισε από αγάπη και χαμόγελα και μεταξύ μας..μου φάνηκε σαν να ψήλωσε λιγάκι:)
Η διαδικασία είναι πολύ απλή:
- Επιλέγεις φωτογραφίες
-κόβεις κορδελίτσες ή σχοινάκι της αρεσκείας σου
-κολλάς την κορδέλα με σελοτέιπ πίσω από την φωτογραφία
-και έτοιμο για κρέμασμα το στολίδι-φωτογραφία
Καλό μήνα σας ευχόμαι ολόψυχα και καλή εβδομάδα!

Μια χαρά η ιδέα σου! Με τόσα που βλέπουμε στο ίντερνετ έχουμε χαζέψει , πως να μην θέλουμε το καλύτερο συνέχεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήKathy by anthomeli
kathy ιδεες και ορεξη να χεις και μπορείς να κάνεις άπειρα πράγματα!
ΔιαγραφήΧα, τι καλή ιδέα!!! Κι εγω έκανα ένα δεντράκι εναλλακτικό φέτος
ΑπάντησηΔιαγραφήευγενια τα εναλλακτικα τελικα έχουν πολύ στιλ!
Διαγραφήεναντια στο κατεστημενο λοιπον!
Καλημέρα κοριτσάκι και καλό μήνα . Υπέροχη η ιδέα σου.....
ΑπάντησηΔιαγραφήγιωτουλα, καλο μηνα και σε σενα!
Διαγραφήδοκιμασε το και θα σαρεσει πολυ!
Καλημέρα, το δεντράκι σου μου αρέσει πολύ πολύ! Έχεις δίκιο θα σπάσω κι εγώ τη μαυρίλα στη δουλειά με ένα εναλλακτικό δεντράκι! Φιλιά
ΑπάντησηΔιαγραφήikaxela τι ωραια που θα ναι το εναλλακτικο σου δεντρακι, σιγουρα ολοι θα το θαυμασουν!
Διαγραφήτέλειο!μπράβο αδελφούλα!κρίμα που δεν έχω τόσες φώτο για το δέντρο μου.κάτι θα σκεφτώ όμως.την επόμενη φορά που δεν θα κάτσω να φωτογραφηθώ να με μαλώσεις!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήειδες που κατι ξερω για να σε βγαζω φωτογραφίες??????
ΔιαγραφήΕναλλακτικό αλλά και ιδιαίτερα "προσωπικό"!! Καλές γιορτές να'χεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήπεπιτα καλες γιορτες να εχεις κι εσυ..με υγεια!
ΔιαγραφήΤελεια ιδεα!!! Πολυ προσωπικη πινελια και κανει το δεντρακι πολυ ιδιαιτερο!! Ισως κλεψω την ιδεα σου, πειραζει;; :):)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλο μηνα!!
dee dee μου για αυτο τις εβαλα τις φωτογραφιες, ο ενας να παιρνει ιδεες απο τον αλλον!
Διαγραφήμε το καλο να την κλεψεις:)
πολύ σωστή και τρυφερή η ιδέα σου με τις φωτογραφίες που συνοδεύουν αναμνησεις . Πολύ καλά έκανες, οι δικοί μας άνθρωποι είναι ο πλούτος μας καλή μου Καλό μήνα
ΑπάντησηΔιαγραφήnikol κι εγω καπως ετσι το σκεφτηκα και τελικα το αποτελεσμα βγηκε πολυ ζεστο και αγαπησιαρικο!καλο μηνα
ΔιαγραφήΘώμη μου... ένα πράγμα θα πω (εκτός του μπράβου για την υπέροχη ιδέα...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ έχω δέντρο 2.20 colorando... υπερπαραγωγή από μονο του πόσο μάλλον στολισμένο...
Φέτος είπα στην κορούλα μου ότι δεν είναι σωστό να στολίσουμε όπως πάντα, σα να μη συμβαίνει τίποτα γύρω μας... ετσι ο στολισμός μας ήταν από επιλογή και άποψη λιτός, απέριττος και περιορισμένος στο εσωτερικό του σπιτιού.
Κι αυτό γιατί θεωρώ ότι είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω ως συμπαράσταση στους συνανθρώπους μας που χάσανε σπίτια και δουλειές και ανθρώπους από αυτοκτονίες (που παρεπιπτόντως άγγιξαν τις 4.000 φέτος)
Ετσι λοιπόν δεντράκι κολοράντο δεν μπήκε στο σαλόνι μου παρά μονο στολίσαμε μια αράλια που είχα μέσα με διάφορα παιχνίδια ελαφριά για να μην σπάσει.
Του χρόνου έχει ο Θεός...
Συγνώμη αλλά θεωρώ ότι όλα αυτά τα ¨κακά" που μας συμβαίνουν θα πρέπει να ειναι μια καλή ευκαιρία για μάθημα στα παιδιά που είναι η νέα γεννιά... Μόνο έτσι έχει ο κόσμος τούτος μέλλον...
λιακαδα δεν εχεις και αδικο, μεσα απο τα ¨κακα" παντα βγαινει και κατι καλο!
Διαγραφήκαι του χρονου με υγεια
Μπράβο για την πρωτοτυπία! Και του χρόνου κουκλίτσα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω αγαπημενη ολγα!να μαστε καλα και του χρονου
ΔιαγραφήΚαι του χρόνου Θώμη μου! Πρωτότυπο και αγαπησιάρικο το δεντράκι σας φέτος !
ΑπάντησηΔιαγραφήmarie-anne καλο μηνα να εχεις και καλες γιορτες!πολλα φιλια
Διαγραφήκαλε τι ομορφη ιδεα πωπωπω μπραβο σου
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρατηρητη σευχαριστω!να σαι καλα!
ΔιαγραφήΠάρα πολύ ωραία ιδέα..πρωτότυπη και ιδιαίτερη..και του χρόνου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμαρια ευχαριστω πολυ!επισης και του χρονου!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα Θώμη μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δεντράκι θα λέγεται πλέον, δεντράκι αγάπης. Είναι τόσο όμορφη η ιδέα σου! Και ναι έχεις δίκαιο, φέτος πολλά παιδάκια δεν έχουν τα αναγκαία και απαραίτητα, είναι πολύ εγωιστικό εμείς να γκρινιάζουμε για το τι δεν έχουμε, όσο αφορά τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό. Έτσι κι αλλιώς, ποιο είναι το βαθύτερο νόημα των Χριστουγέννων; Η αγάπη. Ο ωραιότερος στολισμός για φέτος, θα ήταν να προσφέρουμε ό,τι μπορεί ο καθένας, σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.
Είναι πολύ όμορφη η ανάρτησή σου Θώμη μου, και... τι όμορφη και γλυκιά που είσαι; Μη νομίζεις ότι δεν το παρατήρησα. Χάρηκα πολύ που σε είδα με τον καλό σου!!!
Να είστε πάντα καλά και αγαπημένοι!!!
Φιλιά πολλά!!!
τι ωραια η προταση σου!
Διαγραφήδεντρακι της αγαπης λοιπον και νονα του εσυ:)
ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια..σε φιλω!
Έχεις δίκιο Θώμη μου. Με το τίποτα φτιάχνουμε πολλά, φτάνει να υπάρχει αγάπη...
ΑπάντησηΔιαγραφήπαντα ετσι συμβαινει, ολα τα ομορφαινει η αγαπη!μαιρη μου καλες γιορτες σου ευχομαι ολοψυχα!
ΔιαγραφήΔιαφορετικό δεντράκι..πανέμορφο:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλές γιορτές!
kwnnie σευχαριστω..κι εγω ετσι πιστευω οτι φανταζει διαφορετικο και γλυκουλι!
Διαγραφήκαλες γιορτες και σε σενα!φιλακια:)
τι πρωτότυπο δέντρο!! και του χρόνου με υγεία! φιλάκια! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλες γιορτες evonitaki μου!υγεια και αγαπη σου ευχομαι
ΔιαγραφήΟχι που δεν θα έβρισκε τρόπο το Θωμάκι μου!!! Υπέροχο το στολισμένο σας δεντρα΄κι.Στολισμένο με εσάς και την αγάπη σας.Με τα χαμόγελα σας.Ευχές γλυκιά μου και συγχαρητήρια για την υπέροχη ιδέα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκατερινακι μου το θωμακι μπορει ενιοτε να πεφτει αλλα παντα τον βρισκει τον τροπο να ξανασηκωθει..σευχαριστω για τα ομορφα σου λογια αγαπημενη μου!
ΔιαγραφήΥπέροχο το δέντρο σας!Και του χρόνου!Την ιδέα να χρησιμοποιήσετε αγαπημένες φωτογραφίες για το στολισμό την βρίσκω καταπληκτική!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!
ΑπάντησηΔιαγραφήσπυριδουλα χρυσοχερα ευχαριστω πολυ για τα ομορφα σου λογια..σου ευχομαι καλες γιορτες:)
Διαγραφήνα σαι καλα ομορφια μου..πανεμορφο το στολισμα..τι ομορφη ιδεα..να περνας ομορφα..καλο απογευμα σε φιλω
ΑπάντησηΔιαγραφήμαρια μου πολλα φιλια σου στελνω και αγκαλιες!
ΔιαγραφήΚαι του χρονου. Πολυ πρωτοτυπο το δεντρακι σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήparents land gr ευχαριστω πολυ!
Διαγραφήκαι του χρονου με υγεια για ολους μας
Καλησπέρα Θώμη μου, καλή εβδομάδα να έχεις!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά πολλά!!!
Πολύ ωραία η ιδέα σου Θώμη!! Είναι ένα δέντρο με τις δικές σας στιγμές! Τι πιο όμορφο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή συνέχεια!!
Σ' ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σου!!
Καλησπέρα καλώς σε βρήκα!! Καταπληκτικό το δεντράκι σας!! Μπράβο για την ιδέα..Πολύ συγκινητικό!! Καλές γιορτές να έχετε με υγεία και δύναμη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτοτυπη ιδεα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλες γιορτες να εχεις!