Ψυγείο: συσκευή που αποτελείται από θάλαμο μέσα στον οποίο αναπτύσσεται με τη βοήθεια μιας πηγής ψύχους, χαμηλή θερμοκρασία, κατάλληλη για τη διατήρηση ή το πάγωμα τροφών ή ποτών.
Για τους περισσότερους απο μας το ψυγείο είναι όλα τα παραπάνω, για μένα και το Γιώργο όμως είναι ένας αντικατοπτρισμός της ζωής μας!
Μικρά πραγματάκια ασήμαντα για τους άλλους μα θησαυρός για μας, υπάρχουν εδώ κι εκεί, μαγνητάκια από πόλεις και χωριά που έχουμε επισκεφθεί, μαγνητάκια από ταξίδια φίλων μας, οικογενειακές φωτογραφίες και καρτ ποστάλ, αγαπημένοι μας ηθοποιοί, βαφτιστήρια(3 έχουμε ζωή να χουν), καθημερινά σημειωματάκια αγάπης ακόμα και κλήσεις τροχαίας..τόσα πράγματα, τόσες στιγμές της ζωής μας που τις έχουμε μεταφέρει στο κέντρο του σπιτιού μας, να μας υπενθυμίζουν οτι η ζωή μας αποτελείται από στιγμές, όμορφες, άσχημες, αστείες, αγαπησιάρικες..κι οτι η ζωή μας είναι το τώρα.
Όταν δεν είμαστε καλά μας αρκεί μια βόλτα ως το ψυγείο για να ξαναβρούμε και πάλι το χαμογελό μας :) κοιταζοντάς το ταξιδεύουμε και ονειροπολούμε.
Μπορώ να πω οτι το ψυγείο μας είναι το αντικαταθλιπτικό μας, εύχομαι να είναι και το δικό σας, κι αν δεν είναι μπορείτε να το δημιουργήσετε, με λίγη φαντασία και πολύ αγάπη.
Σας φιλω
Για τους περισσότερους απο μας το ψυγείο είναι όλα τα παραπάνω, για μένα και το Γιώργο όμως είναι ένας αντικατοπτρισμός της ζωής μας!
Μικρά πραγματάκια ασήμαντα για τους άλλους μα θησαυρός για μας, υπάρχουν εδώ κι εκεί, μαγνητάκια από πόλεις και χωριά που έχουμε επισκεφθεί, μαγνητάκια από ταξίδια φίλων μας, οικογενειακές φωτογραφίες και καρτ ποστάλ, αγαπημένοι μας ηθοποιοί, βαφτιστήρια(3 έχουμε ζωή να χουν), καθημερινά σημειωματάκια αγάπης ακόμα και κλήσεις τροχαίας..τόσα πράγματα, τόσες στιγμές της ζωής μας που τις έχουμε μεταφέρει στο κέντρο του σπιτιού μας, να μας υπενθυμίζουν οτι η ζωή μας αποτελείται από στιγμές, όμορφες, άσχημες, αστείες, αγαπησιάρικες..κι οτι η ζωή μας είναι το τώρα.
Όταν δεν είμαστε καλά μας αρκεί μια βόλτα ως το ψυγείο για να ξαναβρούμε και πάλι το χαμογελό μας :) κοιταζοντάς το ταξιδεύουμε και ονειροπολούμε.
Μπορώ να πω οτι το ψυγείο μας είναι το αντικαταθλιπτικό μας, εύχομαι να είναι και το δικό σας, κι αν δεν είναι μπορείτε να το δημιουργήσετε, με λίγη φαντασία και πολύ αγάπη.
Σας φιλω




Τα έχει όλα το δικό σας ψυγείο !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα κρύο, απο έξω πολύ ζεστό, γλυκό κι αγαπησιάρικο !!
Μέσα διατηρεί τα τρόφιμα,
απ έξω τα συναισθήματα !!
Εμείς αντίστοιχα έχουμε στην κουζίνα έναν πολύ αγαπησιάρικο πίνακα ανακοινώσεων γεμάτο φουλ φωτο,αναμνηστικά,σημειώματα,προσκλητήρια,γούρια!!
Πολλά σαμιώτικα χαιρετίσματα
Εμένα είναι το εσωτερικό του ψυγείου το αντικαταθλιπτικό μου...χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρααα..
ΑπάντησηΔιαγραφήτι όμορφα!παλιά το δικό μου ψυγείο ήταν έτσι..αναμνήσεις,φωτογραφίες όμορφες στιγμές..τώρα όλα αυτά έχουν μεταφερθεί στην καρδιά μου..για να τα έχω παντα μαζί μου..
σε φιλώ!
να σαι καλα ομορφη..την απαντηση την εδωσε η Αθηνα..καλο απογευμα..φιλια πολλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γλυκιά αυτή η ανάρτηση Θώμη μου!!! Τι ωραίο ψυγείο έχετε!!! Πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση. Η αγάπη όμως ξεκινά από εσάς τους ίδιους Θώμη μου, και σας εύχομαι να είστε πάντα έτσι αγαπημένοι!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου άρεσε πάρα πολύ αυτή η ανάρτηση.
Πολλά φιλιά!!!
Ασε, κι εμάς μας αρέσει να βάζουμε τέτοια πραγματάκια στο ψυγείο!! Σε καταλαβαίνω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου στο blog μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφερόμενη στο προηγούμενό σου post, αναρωτιέμαι πού είναι αυτή η λίμνη.
Πολύ μου άρεσε το ψυγείο σας, χαρούμενο και αισιόδοξο σαν τους ιδιοκτήτες του. Και μέσα είμαι σίγουρη οτι είναι το ίδιο χαρούμενο και γεμάτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλιά πολλά
Χμμμ....Έξυπνη η ιδέα σου!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ μου αρέσει!! καταρχήν το έχετε κάνει πολύ pop!!! :) είναι ωραίο να υπάρχει κάτι αγχολυτικό μες στο σπίτι!! πολύ καλή σκέψη!! :) φιλάκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈξυπνο! Το αντικαταθλιπτικό σας! Ένα ispiration board ( όπως το λένε) στο ψυγείο σας! πολύ ωραία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘώμη μου, καλή εβδομάδα να έχεις από αύριο!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά φιλιά!!!
Τέλειο!!! Εμείς το έχουμε γεμάτο μαγνητάκια για να θυμόμαστε τα ταξίδια μας.... όντως αντικαταθλιπτικό μέσο τον ψυγείο... και εξωτερικά και εσωτερικά (μιαμ, μιαμ)!!!χιχι! Σε φιλώ. Callie by anthomeli
ΑπάντησηΔιαγραφή