Πάει καιρός που ήθελα να ανεβάσω ανάρτηση αλλά ολο το ανέβαλα, μια το ένα μια το άλλο, να η γενική του σπιτιού που όλο αρχίζω και όλο μένει στη μέση, να μια βολτίτσα στη θάλασσα γιατί η ζέστη καλά κρατεί και μαυτά και μεκείνα πέρασε ο καιρός και όρεξη για ανάρτηση καμμία!
Σήμερα όμως το πήρα απόφαση άφησα την αναβλητικότητα που με χαρακτηρίζει στην άκρη και έπιασα δουλειά.
Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τρία υπέροχα πλάσματα για τα βραβεία που μου χάρισαν, την αγαπημένη Μαρία , την marilise και την Γιωτούλα που με σκέφτηκαν και με τίμησαν!
Αυτές τις μέρες έχουν συμβεί διάφορα γύρω μου που μ'έχουν επηρεάσει και μ' έχουν κάνει καλύτερο άνθρωπο, με βαλαν σε σκέψη, με προβλημάτισαν, δεν μπορώ να στεναχωριέμαι πια για την Τρόικα, δε μπορώ να στεναχωριέμαι πια για τις δόσεις της εφορίας, δεν μπορώ να στεναχωριέμαι για ανούσια πράγματα..
Αρχικά ο χαμός της μικρής και αγαπημένης Ιωάννας και η συμπεριφορά των υπέροχων γονιών της που μας δίδαξαν την αγάπη και το νόημα της ζωής
Μετά ήρθαν και οι αγαπημένοι μου πρωταγωνιστές με ένα θέμα απίστευτο σχετικά με την νόσο της Κυστικής ίνωσης μια νόσος που αφορά τη λευκή φυλή , είναι κληρονομική και που οι περισσότεροι από εμας την αγνοούμε παντελώς!
Όλα αυτά ήταν ένα ταρακούνημα για μένα, να δω τη ζωή με άλλο μάτι, να την εκτιμήσω, να μην αναλώνομαι στα μικροπράγματα που με τρώνε, να ευχαριστώ το θεο και για το δευτερολεπτο ζωής που μου στέλνει και μέσα από τα προβλήματα μου να βγαίνω πιο δυνατή και νικήτρια!
Δεν θέλω να κλειστώ σενα νοσοκομείο ή σε μια φυλακή για να καταλάβω και να εκτιμήσω τη ζωή! Η ΖΩΉ είναι πανέμορφη και είναι στο χέρι μας να τη ΖΉΣΟΥΜΕ με αγάπη και να τη ρουφήξουμε μέχρι την τελευταία της σταγόνα.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
Σήμερα όμως το πήρα απόφαση άφησα την αναβλητικότητα που με χαρακτηρίζει στην άκρη και έπιασα δουλειά.
Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τρία υπέροχα πλάσματα για τα βραβεία που μου χάρισαν, την αγαπημένη Μαρία , την marilise και την Γιωτούλα που με σκέφτηκαν και με τίμησαν!
Αρχικά ο χαμός της μικρής και αγαπημένης Ιωάννας και η συμπεριφορά των υπέροχων γονιών της που μας δίδαξαν την αγάπη και το νόημα της ζωής
Μετά ήρθαν και οι αγαπημένοι μου πρωταγωνιστές με ένα θέμα απίστευτο σχετικά με την νόσο της Κυστικής ίνωσης μια νόσος που αφορά τη λευκή φυλή , είναι κληρονομική και που οι περισσότεροι από εμας την αγνοούμε παντελώς!
Όλα αυτά ήταν ένα ταρακούνημα για μένα, να δω τη ζωή με άλλο μάτι, να την εκτιμήσω, να μην αναλώνομαι στα μικροπράγματα που με τρώνε, να ευχαριστώ το θεο και για το δευτερολεπτο ζωής που μου στέλνει και μέσα από τα προβλήματα μου να βγαίνω πιο δυνατή και νικήτρια!
Δεν θέλω να κλειστώ σενα νοσοκομείο ή σε μια φυλακή για να καταλάβω και να εκτιμήσω τη ζωή! Η ΖΩΉ είναι πανέμορφη και είναι στο χέρι μας να τη ΖΉΣΟΥΜΕ με αγάπη και να τη ρουφήξουμε μέχρι την τελευταία της σταγόνα.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Συμφωνώ και εγω..Λυπήθηκα πάρα πολύ με το χαμό της μικρής Ιωάννας..τι γενναίοι οι γονείς της!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρατάω τη τελευταία παράγραφο και σου στέλνω φιλιά!!
καλό απόγευμα!
ναι σαι καλα γλυκεια mystickland, νομιζω οτι ολοι μας παθαμε κατι με το χαμο της μικρης Ιωαννας, το σιγουρο ειναι οτι γιναμε καλυτεροι ανθρωποι!
ΔιαγραφήΠόσο δίκιο έχεις! Πράγματι, πρέπει να "ρουφάμε" τη ζωή ! Μόνο που το αντιλαμβανόμαστε μόνο όταν συμβεί κάτι "στραβό" στη ζωή μας! Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήπεπουλα μου, εισαι κι εσυ πλασμα με ευαισθησιες, παντα έτσι να είσαι και να γελας!
ΔιαγραφήΚαι εγώ λυπήθηκα πολύ για το μικρό αγγελούδι, θαύμαζα πολύ καιρό το κουράγιο αυτής της μάνας που έκανε αναρτήσεις για το παιδί της. Την κυστική ίνωση και εγώ δεν την ήξερα και συγκλονίστηκα για τους νέους ανθρώπους που περιμένουν και γνωρίζουν οτι θα "φύγουν" σύντομα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς η δύσκολη καθημερινότητα μας, μας απομάκρυνε απο τα πραγματικά σοβαρά προβλήματα της ζωής.
φιλιά Θώμη μου
μαρακι ετσι ειναι ακριβως οπως το γραφεις, η καθημερινοτητα κ τα προβλημα μας αλλαξε μας εκανε πιο σκληρους!
ΔιαγραφήΈτσι είναι κοριτσάκι μου...η κάθε ανάσα μας είναι δώρο Θεού, μόνο που εμείς την θεωρούμε δεδομένη και γι' αυτό δεν την εκτιμούμε...σπαταλάμε τη ζωή μας στο κυνήγι υλικών αγαθών και δεν συνειδητοποιούμε πως η ευτυχία είναι αλλού, στα πιο απλά...την αγάπη μου σου στέλνω!
ΑπάντησηΔιαγραφήεισαι θησαυρος!
ΔιαγραφήΠέρασα να σε ευχαριστήσω και να ευχηθώ καλή επιτυχία!
ΑπάντησηΔιαγραφήδρ.βρακατορ κι εγω σευχαριστω για την επισκεψη και θα σου δειξω εν καιρω τη δημιουργια μου:)
Διαγραφήκαλησπέρα και από μένα τα είδα όλα τα παραπάνω και ετριξε ο κόσμος μου... αυτή είναι η ζωή εκεί είναι τα προβλήματα όλα τ αλλά είναι απλά για να τα λέμε.... πέρνα να δεις και κάτι ακόμα πολύ δυνατό στο blog της φίλης αρμονίας...http://armoniaart.blogspot.gr/
ΑπάντησηΔιαγραφήσυγκλονιστικα σήμερα...να έχεις ένα όμορφο βράδυ...
precious dreams κι εμενα συγκλονιστηκε ολο μου το ειναι,να κανουμε κουραγιο και ολα θα ξεπεραστουν.φιλια πολλα
ΔιαγραφήΘώμη μου συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!Για την Ιωάννα το αγγελούδι, μάτωσε η ψυχή μου!!!Δυστυχώς δεν εκτιμούμε τη ζωή όσο πρέπει!!!Έχεις δίκιο!! Οι διακοπές σου απίθανες!!!Πεντακάθαρη θάλασσα!!!φιλάκια γλυκούλα μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήφανή μου ολονων η ψυχουλα ματωσε και παραδειγματιστηκαμε απο την Ιωαννα και τους γονεις της!συνεχιζε να φτιαχνεις πανεμορφα εργα και να ομορφαινεις τη ζωη μας
Διαγραφήτην είδα κι εγώ την εκπομπή ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ.................μαθήματα ζωής έδιναν αυτά τα παιδιά!!το μικρό κοριτσάκι είναι ένα αγγελούδι τώρα......
ΑπάντησηΔιαγραφήσκυλοφιλακια στο γατουλινι σας και σε σας..
ΔιαγραφήΠάρα πολλά γατοφιλάκια απο εμάς!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΣυμφωνώ απολύτως γλυκιά μου Θώμη και σου εύχομαι να ζεις την κάθε στιγμή της ζωής σου ήρεμα, όμορφα και ευτυχισμένα!Ο χαμός της μικρής Ιωάννας μας λύπησε όλους.Την κυστική ίνωση την έμαθα από συνάδελφο που δυστυχώς το παιδάκι της πάσχει και γνωρίζω τον καθημερινό γολγοθά που ζούν.Σου στέλνω πολλά φιλάκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήχρυσανθούλα τα ξερεις λοιπον απο πρωτο χερι, χαιρομαι γιατι αυτο μας κανει καλυτερους ανθρωπους!
ΔιαγραφήΗ εκπομπή του Θεοδωράκη με θέμα την κυστική ίνωση , ήταν συγκλονιστική διότι πολλοί άνθρωποι ούτε καν την γνωρίζουν και όμως είναι εδώ με μάρτυρες τα παιδιά που μίλησαν και όχι μόνο. Ας χαρόμαστε λοιπόν για ότι έχουμε ,οι δύσκολοι καιροί απαιτούν να είμαστε καλύτεροι άνθρωποι.Καλό ταξίδι μικρό αγγελουδάκι!!1
ΑπάντησηΔιαγραφήνικολ μου ευχομαι το χαμογελο να μη φευγει ποτε απο τα χειλη σου!σευχαριστω!
ΔιαγραφήΚαλημέρα Θώμη...πολύ χαίρομαι για την γνωριμία !!! Πολύ μου άρεσε η ιστορία σου για τον Έκτωρα και πολύ μου αρέσει όπως τα λές γενικά !!! Κι εγώ στενοχωρήθηκα πάρα πολύ με την Ιωάννα και μέσα απο αυτό κατάλαβα πώς δέν αξίζει να τσαντίζομαι συνέχεια με ασήμαντα πράγματα και να στενοχωριέμαι με το παραμικρό...η ζωή θέλει ένα πλατύ χαμόγελο σάν της Ιωάννας και να μήν το βάζουμε κάτω σάν τους υπέροχους γονείς της !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή την εκπομπή δέν την είδα και ενώ έχω ξανακούσει γι'αυτή την ασθένεια δέν ξέρω τίποτα παραπάνω...θα ψάξω το επεισόδιο στο διαδίκτυο !!!
Να είσαι και να περνάς καλά Θώμη...φιλάκια πολλά !!! :ο)
μυρσινη μου χαιρομαι που ο ροκι και ο εκτωρακος μας ενωσαν με τις ιστοριες τους!
Διαγραφήνα εισαι παντα καλα!
Συμφωνώ είναι στο χέρι μας το πως θα ζήσουμε!Όλα είναι εφήμερα και συνήθως μόνο όταν έρχεται κάτι που τα ανατρέπει όλα μαθαίνουμε να εκτιμάμε τις καθημερινές στιγμές!Φιλάκια πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήγεια σου γλυκεια σπυριδουλα!θα συμφωνησω με το σχολιο σου, πολλα φιλακια!
ΔιαγραφήΓεια σου Θώμη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ώριμη η προσέγγισή σου!!! Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη. Έτσι είναι, δεν πρέπει να κλαψουρίζουμε με την πρώτη δυσκολία και να κλαιγόμαστε για το τίποτα. Η ζωή είναι δώρο Θεού, και πρέπει να την ζούμε με χαρά, ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές της, οι οποίες είναι φάσεις και περνάνε.
Χάρηκα πολύ που σε επισκέφθηκα.
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!
ροδουλα καλως ηρθες στο blogοσπιτακι μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ χαιρομαι που συμφωνουμε:)
καλη κ δημιουργικη βδομαδα σου ευχομαι!
Θώμη μου γεια σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέρασα για να σου ευχηθώ μια όμορφη Κυριακή και μια ακόμη πιο όμορφη εβδομάδα!!!
Με την αγάπη μου!!!
Έτσι είναι Thomaki μου, έτσι ακριβώς! Μας ταρακούνησε για τα καλά ο χαμός της μικρούλας Ιωάννας, απίστευτο να βλέπεις αυτή την όμορφη φατσούλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' έχασα και χάθηκα κοριτσάκι μου. Δεν ακούω πια συχνά και ραδιόφωνο, έμπλεξα και με την γενική του σπιτιού, δεν θέλει και πολύ να χαθείς... Αλλά σε σκέφτομαι και τώρα μπήκα να σε ψάξω, γιατί ανησυχώ! Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά και ν' αρχίσεις τις αναρτήσεις, γιατί λείπεις... Πάρε τα πάνω σου Thomaki μου, άντε!
Μακάρι να πηγαίναμε μια φορά μαζί σε μια παρουσίαση του Σερβετά, αλήθεια! Αν και δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του... ακόμη
Φιλιά κοριτσάκι