όπου εσύ κι εγώ..

όπου εσύ κι εγώ..

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Καλό μήνα!

 Πρωτομηνιά σήμερα και ο μήνας μπήκε με βραβείο, μιας και είμαι καινουριο blog-ακι χαίρομαι σα μικρο παιδί όταν μου δίνουνε βραβεία..πλάκα-πλάκα έχω μαζέψει κάμποσα χωρίς να το καταλάβω!
 Πολλές φορές σκέφτομαι πως θα αισθάνονται οι καλλιτέχνες ή οι επιστήμονες που βραβεύονται...άμα εγώ χαίρομαι με τα ιντερνετικά βραβειάκια φανταστείτε αυτοί πως θα πρέπει να αισθάνονται.
 Πάμε όμως στο σημερινό βραβείο..ιδού:

  Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για μια ακόμη φορά τη φίλη και συνοδοιπόρισσα amaryllis για το βραβείο(ευχαριστώ φιλενάδα!)
 Και προχωράμε στο παρασύνθημα..να πω εφτά πράγματα για μένα:

1) Το ονειρό μου ήταν(και είναι) να γίνω τραγουδίστρια, από μικρό παιδί με θυμάμαι να τραγουδάω παντού και πάντα!

2)Μ'αρέσει να ξεφυλλίζω τους καταλόγους ΙΚΕΑ ξανά και ξανά και ξανά.

3) Δεν παίζω χαρτιά(21) την πρωτοχρονιά, γιατί δεν μπορώ να χάνω:)

4) Δεν μπαίνω σε τράπεζες, γιατί φοβάμαι τις πόρτες με χρονοκαθυστέρηση(κλειστοφοβία το λένε Θώμη μου)

5) Δεν έχω κατασταλάξει στο χρώμα μαλλιών μου, έχω κάνει αρκετές αλλαγές και μου αρέσουν όλες!

6) Μ'αρέσει να βγάζω και να με βγάζουν φωτογραφίες

και 7) Καλύτερη στιγμή της ημέρας μου, όταν κουρνιάζω στην αγκαλίτσα του Γιώργου μου.


Με τη σειρά μου το παραδίδω με την ίδια χαρά που το έλαβα στα παρακάτω 15(ε εντάξει δεν είναι 15, αλλα μην το πείτε πουθενά) blogs:


ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ...:)))

15 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΘΩΜΗ ΜΟΥ !!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!!ΗΔΗ ΕΚΑΝΑ ΣΧΕΤΙΚΉ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ !!!
    ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ( 1) ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΡΕΛΑ!!!ΧΑΧΑ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΥΓΕ ΑΚΟΜΑ!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ (7)!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Θώμη μου για το βραβείο και καλόοοοο μήνα να έχουμε!!!
    Πάντα επιτυχίες!!!!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    υ.γ Θα επιστρέψω να πάρω το βραβείο μου για να το αναρτήσω στο μπλογκόσπιτό μου....το πως...θα το βρω...χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @χρυσάνθη μου, έκτος από συντοπίτισσες είμαστε και τραγουδίστριες χχαχαχ!

    @Ηαra sid ευχαριστηση μου:), να γεμισεις με πολλα βραβεία σου ευχομαι.σου εστειλα ήδη αναρτηση με το πως θα παραλαβεις το βραβειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θώμη μου σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες να'σαι καλά! Οσο για τις καλλιτεχνικές σου ανησυχίες, υπάρχουν τόσα show στην Ελλάδα, το'χεις σκεφτεί; LOL!
    Φιλιά, Ολγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ολγα μου, γελασα πάρα πολύ με το σχόλιο σου!μπα προτιμώ να τραγουδάω στην μπανιέρα χαχα!
    σου ευχομαι ακόμα περισσότερα βραβεία και δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Thomi, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και το πολύ όμορφο βραβείο που επέλεξες να μου χαρίσεις! Ήταν συγκινητική η ενέργειά σου, να είσαι καλά! Ήδη οι μαθητές μου μετρούν τα βραβεία μας και χαίρονται πολύ για την αγάπη και τη στήριξη όλων εσάς, των φίλων και αναγνωστών, που μας τα προσφέρετε! Χαίρομαι που μέσα από το παιδικό μου ιστολόγιο βρίσκεις ενδιαφέροντα θέματα! Σου εύχομαι καλή συνέχεια και κάθε καλό στη ζωή σου!
    Φιλικά, Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Thomi σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ μέσα απ' τα βάθη της καρδιάς μου! Το πρώτο μου βραβείο και πραγματικά η χαρά είναι -όπως το λες- σαν μικρού παιδιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Αντώνη μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, μακάρι όλοι οι δάσκαλοι να ήταν τόσο καλοί όσο εσύ και να αφιέρωναν χρόνο για τα παιδιά!είσαι παράδειγμα προς μίμηση!
    @Κυριακή μου αληθεια ειναι το πρωτο σου?αντε βρε να τα εκατοστήσεις, ομορφαίνεις τη blogογειτονεια με τις διακοσμησεις σου!καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα, συγχαρητήρια για τα βραβεία και καλώς ήρθες στη παρέα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλό μήνα..ευχαριστώ για το βραβείο σου!
    είναι πολύ γλυκό που με σκέφτηκες,επειδή έχω ήδη κάνει ανάρτηση: http://mystickland.blogspot.com/p/blog-page_17.html , θα προσθέσω το όνομά σου!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλο μήνα κορίτσι...αυτό με τις τράπεζες με ξάφνιασε..και στα χαρτιά χάνω και εγώ...who cares ομως αφού έχεις την αγκαλιά του Γιώργου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ!!!!!
    Πολύ χαίρομαι που με σκέφτηκες και με τίμισες με αυτό το βραβείο!Το έχω ξαναπάρει βέβαια αλλά το κάθε άτομο που το προσφέρει είναι ξεχωριστό, οπότε και το βραβείο από σ'ένα,είναι μοναδικό!Να είσαι καλά κοριτσάκι!!
    Αχ αυτές οι φοβίες...Πώς θα τις ξεπεράσουμε...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρίσκω Θώμη !! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου. Θα χαρώ πολύ εάν περάσεις κι από εμένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. nemecis ευχαριστώ πολυ, καλο μήνα και σε σένα!
    kapa μου, ναι δεν πτοούμαι που χάνω στα χαρτιά, άμα έχω το γιώργο μου δε φοβάμαι τίποτα!
    λαμπρινη μου οι φοβίες ξεπερνιούνται μόνο άμα τις αντιμετωπίζουμε, ομοιοπαθητικη:)
    Marie-Anne καλως ηρθες στο blog μου, περασα κι απο το δικο σου κι επαθα πλακα με τα βαζάκι του καφε και της ζάχαρης, σκετη μαγεια!μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου έδωσες!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα σχολιά σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...